vineri, 23 decembrie 2011

Eduard Tigau

     Edi este fostul meu coleg. Un baiat frumusel, cu chef de viata, inteligent, si cu n alte calitati! Pana in clasa a 6a, nu cred ca a lipsit mai mult de o zi-doua de la scoala. La un moment dat am aflat ca e bolnav, dar noi, colegii nu stiam exact ce are, credeam ca e ceva trecator, pana am aflat ca are cumplita boala: LEUCEMIE! A fost un soc pentru toti, atat pentru noi, cat si pentru parintii nostri, profesori si alti elevi ai scolii. Nimeni nu s-ar fi asteptat ca un baiat ca Edi sa aiba parte de asa ceva. A facut tratamente, investigatii, controale, etc. Dupa un timp se parea ca invinsese boala, si a revenit la scoala, desi pierduse anul. Nu dupa mult timp, boala a recidivat. Iar chin, tratamente, investigatii. Transplant de maduva de la Adi, fratele geaman, transplant care se pare ca a fost inutil, avand in vedere ca Eduard inca este bolnav.
     Este un baiat atat de bun, nu a facut rau nimanui, nu merita sa treaca prin ceea ce trece, nici el, nici familia lui. E prea tanar sa traiasca un asemenea cosmar.Haideti sa il ajutam!Merita!
     Are nevoie de un transplant de celule stem aduse tocmai de la Viena, plus personal medical specializat de la clinica respectivă. Preţul nu este atât de mare cât ar fi costat intervenţia, dacă ar face-o în străinătate, dar ajunge la 20.000 de euro.
     Haideti sa incercam sa donam în conturile deschise la BRD, titular Nicolae Ţigău: - RO33BRDE180SV62438311800 în euro,  RO77BRDE180SV62438401800 în lei.Sa le facem un Craciun mai bun.

  http://www.viata-libera.ro/societate/25663-campanie-umanitara-eduard-tigau-are-nevoie-de-ajutor

4 comentarii:

  1. alina tu ai incercat sa il ajuti ca noi toti dar se pare ca dumnezeu a avut nevoie de inca un inger si el a fost alesul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e..lui ii e mai bine acolo sus..nu mai sufera atat:(..off..:(

      Ștergere
  2. alina tu ai facut videoclipul?
    eu nu stiu sa fac dar am scris un scenariu in versuri despre el.pot sa til trimit si il folosesti tu la ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da..eu am facut videoclipul..te rog sa`mi trimiti scenariul alinutza_din_16_1995 e id meu:)

      Ștergere