sâmbătă, 9 februarie 2013

Alina Cazanacli la Galati

    De 2 ani de zile fac parte din echipa tinerilor conservatori galateni. Alaturi de aceasta echipa am vazut, am simtit si am invatat lucruri noi. Am organizat excursii, am facut spectacole sociale, am daruit mici cadouri celor nevoiasi, am avut fel de fel de experiente. Am cunoscut tot felul de oameni, am invatat sa am rabdare, sa ascult, am crescut alaturi de ei, de echipa conservatoare, si pot spune ca aici am primit cele mai frumoase cadouri din viata mea, am primit zambetele si multumirile sincere ale celor pe care i-am ajutat.
    Vineri, 8 februarie 2013, am primit vizita Presedintei Tineretului Conservator, Alina Cazanacli. O doamna frumoasa, tanara, si, categoric, de viitor.  Dupa discutia avuta, m-am simtit si mai motivata sa urmez drumul politicii. Ii multumesc pe aceasta cale Alinei pentru vorbele frumoase pe care ni le-a adresat, pentru motivatia pe care, mie personal, mi-a transmis-o, multumesc intregii "familii" T.C. (P.C.) pentru sustinerea oferita si pentru sfaturile date.
     Multumesc...!


http://voxtv-galati.ro/?p=9635 (Interviu Alina Cazanacli)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu