sâmbătă, 18 decembrie 2010

O prietenie trece si prin foc?

     Se presupune ca o prietenie trece si prin foc..dar nu`i chiar asa...pentru asta e nevoie de lipsa celor ce ne vor raul!De ce exista ura,invidie,rautate pe pamant?De ce nu ne putem bucura de persoanele la care tinem,de ce dintr`o vorba incarcata cu ura si invidie se termina tot?De ce?..vesnica intrebare,dar nici un raspuns.Sunt intrebari care nu vor avea niciodata raspuns pentru ca lumea nu se schimba deodata.
     Uneori gresim fata de prieteni,spunem niste chestii la nervi.Se spune ca prieteni se accepta intre ei cu calitati si defecte si trec peste toate impreuna.Prietenii sunt aceia care iti spun unde si cum ai gresit,care te ajuta sa repari greseala,si daca nu stii cum,te invata.
     Sunt inconjurata de prieteni si totusi ma simt singura.Uneori ma simt atat de straina printre atatia cunoscuti...
      Toti ne dorim prieteni adevarati,care sa nu abandoneze la prima lupta,ci sa lupte cu noi,multi cauta..dar putini gasesc!Stii ce?!M`am saturat de prieteni falsi  pe care ii ajuti si ai face orice pentru el,dar cand vine vorba de tine se dau la o parte..se fac ca ploua.M`am saturat de prieteni care iti zic ca le e dor de tine doar pentru ca au nevoie sa fie ascultati.
      Eu una pot sa ma consider un caz fericit!Eu am gasit prietenia.Desi am putini prieteni adevarati,care mi`au demonstrat ...sper ca mai exista si altii[pe care poate le consider acum cazuri pierdute] cu care voi reveni la ganduri mai bune.Imi doresc sa fim din nou acei copii nebuni,care..desi aveau multe probleme..eram unul pentru toti si toti pentru unul.Acei copii pentru care nu exista tristete,sau probleme.Acei plozi pentru care fericirea unuia era fericirea tuturor.Acei adolescenti euforici,iubitori de viata si distractie,dar si cu capul pe umeri.Imi e dor de trecut..Imi e dor de noi..Imi e dor de fericire.
     Cineva spunea ca fericirea e o ata si daca rupi firul, chiar daca il legi la loc,nodul ramane.Eu cred ca prietenia e ca o foaie mototolita de ura,invidie,idiferenta si gelozie din partea celorlalti...si se poate rupe.Se mai poate lega sau lipi,dar urmele raman vizibile.

   [Incerc sa iert,iar de data incer si sa uit!...Vreau sa fie ca inainte...Multumesc celor care ma accepta asa cum sunt, si ma incurajeaza.]
    
    

Un comentariu: