luni, 15 iulie 2013

Biroul politic al TC

     Am ajuns acasa, dupa un weekend petrecut la Eforie Sud, unde am organizat un birou politic alaturi de alti colegii TC din tara. A fost prima mea experienta de acest fel si imi doresc tare mult sa nu fie ultima.
     A fost placut sa cunosc si alti tineri conservatori din tara, sa schimbam impresii si pareri. Pe unii dintre ei ii cunosteam de pe Facebook, le stiam activitatea, insa ma bucur ca am avut ocazia sa ne cunoastem si personal. Am socializat, am vorbit despre organizatiile din care facem parte, dar am stiut sa ne si distram.  
     La sedinta de birou politic pot spune ca am invatat multe lucruri interesante si s-au dezbatut multe subiecte la fel de "controversate". Multe cuvinte nu sunt de spus despre aceasta deplasare, a fost o experienta noua, o experienta frumoasa pe care as vrea cu mare drag sa o repet.
     Multumesc TC Galati pentru ocazia oferita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu