joi, 30 august 2012

Alexandra...

    Azi e Sf. Alexandru, iar pe aceasta cale tin sa urez tuturor sarbatoritilor un sincer "La multi ani!" si toate cele bune..dar pentru tine, scumpa mea Alexandra am muuulte alte urari "de bine"..
   Asa cum esti tu, doar o adunatura de oase cu rol de branza (stai si puti) mai ai si nesimtirea sa faci pe sf. Ana, Sf. Filofteea si toti sfintii inocenti, asa cum tu nu esti si nu vei fi niciodata. Mi-e sila de tine si de ceea ce ai ajuns..Cu alte cuvinte, iti doresc ca de ziua ta sa faci ceea ce iti place si stii cel mai bine!



45 de comentarii:

  1. Intai invata sa scrii corect gramatical si dupaia posteaza pe blog! Punctele de suspensie ar trebui sa fie trei, nu doua. Dupa punct, semnul exclamarii si intrebarii, urmatoarea propozitie incepe cu majuscula. De asemenea, Sfant/Sfanta de obicei se scrie cu majuscula daca este urmat/urmata de numele respectivului/respectivei. Iar daca este sa te iau la bani marunti, in afara de numele Filofteei nu cred ca stii altceva legat de viata ei. Asa ca nu te mai da mare religioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru cultura ta generala, sfinti inocenti = pleonasm! Cu placere pentru micile indrumari gramaticale pe care am binevoit sa ti le arat si chiar sa ti le explic! Nu de alta, dar mai ai putin si dai bacul...

      Ștergere
    2. Mai am ceva pana dau bacul:)) si cred ca am uitat sa mentionez ca textul este un pamflet si trebuie tratat ca atare! Da..poate am greseli gramaticale, se mai intampla..poate tu esti mai "cult\a" ca mine si oferi lectii de gramatica!:)

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  2. Gata te-ai certat si cu Alexandra de la partid ? Era de asteptat !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. care-i problema aici? frumoasa postare la mai multe! si cu cat mai multe greseli gramaticale ca vad ca lumea e agitata in fata butoanelor sub numele anonim ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toate comentariile sunt constgructive atata timp cat nu sunt "anonime"..pe acestea nu prea le iau in considerare..:)

      Ștergere
    2. Tu sa-ti tii gura! Nu este aici vreo legatura cu tine. Stai pe burta in banca ta! Fabian

      Ștergere
    3. Dar vai vai vai! Ce frumos! 8-> Îmi dau lacrimile.:o3 Ce va mai luati apararea unul altuia. Iar acum partea mai distractiva: nu va mai cacati atât pe vo! Stiti foarte bine cine a comentat si de ce a comentat! Degeaba ati modificat voi acum postarea ca lumea oricum îsi da seama pe cine încercati sa murdariti cu noroi. P.S.: Toata lumea plateste. ;)

      Ștergere
    4. Cred ca vroiai sa scrii voi ,nu? Mda ...scuza-ma dar toata lumea mai greseste , din cate vezi pana si tu ai facut-o .Dar noi te intelegem nu e problema, te iertam de data asta , gata te poti calma.Va atacati atata .

      Ștergere
    5. Tovarashe fabian eu ti`as sugera sa o lasi mai moale cu amenintarile ca nu se stie si poate mai dam nas in nas pe strada si poate ai sa platesti tu nu alinuta:)! Vezi`ti de treaba ta si nu te mai lega aiurea de lume:)

      Ștergere
    6. Dragutul de mai sus :) Fabian nu s-a luat de Alina degeaba si nici nu a amenintat-o. Daca ea era cuminte si nu scria nimic pe blog despre mine nu ii spunea nimeni nimic. Si de ce te bagi in seama? Din cate stiu ,,razboiul'' asta este intre noi 4. Si daca cineva a spus ceva cu vreo tendinta de amenintare am fost eu, nu el. Uita'te la P.S.-ul de mai sus ! Isabella

      Ștergere
    7. Aaaa, era sa uit.Vezi'ti de treaba ta si nu te mai lega aiurea de lume ! :)

      Ștergere
    8. Tovarashe fabian eu ti`as sugera sa o lasi mai moale cu amenintarile ca nu se stie si poate mai dam nas in nas pe strada si poate ai sa platesti tu nu alinuta:)! Vezi`ti de treaba ta si nu te mai lega aiurea de lume:)

      Sa mori tu?

      Ștergere
    9. ca ma iau aiurea..

      Ștergere
    10. Atata timp cat nimeni nu s`a bagat in relatia lor pana acum de ce pula mea va`ti gasit voi zmei acu?ma bag cand vreau si unde vreau atata timp cat este vb de una din cele mai bune prietene ale mele;).P.S m`i se rupe pula cine a amenintat sa nu va manance vreo undeva sa va atingeti de alina

      Ștergere
    11. Cine s-a bagat in relatia lor? I-am despartit noi si nu stim cumva? Hello, noi nu am avut nicio legatura cu ce au hotarat ei si mai revino-ti. Apropo, invata sa vorbesti mai frumos !

      Ștergere
    12. Hai gata cu certurileee...Sunt inutile... Ce a fost a fost, ce va fi va fi si gata! Putem sa ne "razboim" la nesfarsit, dar e zadarnic. Gata, se pare ca nu mai e loc de "Buna ziua!" si gata!

      Ștergere
    13. Pai tocmai nu s`a bagat nimeni dar uite ca v`ti trezit voi cu comentarii aiurea si nu imi spui tu cum sa vrbesc, vorbesc cum vrea pula mea:) nu imi zic ai mei nimic si imi zici tu?:)))

      Ștergere
    14. Tu esti sanatos la cap? Zi-mi si mie ce comentarii am facut? Ca deja dai in aberatii :)

      Ștergere
    15. In primul rand draga Isabella eu m`am legat de fabian si in al doilea rand nu stiu cine abereaza si cine cu cine are probleme ia gandeste`te mai bine eu inchei aici si astept sa va legati de alina:)...daca voi puteti sa amenintati pot si eu doar ca nu stiu care dintre noi o sa se tina de cuvant:))

      Ștergere
    16. Si da sunt foarte sanatos asta pana cand o sa ma calcati pe coada ^_^

      Ștergere
    17. Abia astepti?Isabella sau Faby? sa stiu exact de cine o sa ma leg:)

      Ștergere
    18. Isabella. Ca doar de mine s-a legat Alina in postare :)

      Ștergere
    19. Nici nu trebuia sa m`a astept la atltineva...tu esti tare in gura de cand te stiu...

      Ștergere
    20. Asta e :)).. Eu macar nu am nevoie de avocati, ma descurc singura:)

      Ștergere
    21. chiar as vrea sa vad cu te descuri singura:)

      Ștergere
    22. Ce te mai descurci tu singura ... se vede ..mai bine te-ai potoli , nu mai fi tu asa tare in gura ,stii doar ca ai sa tio iei ...atitudinea ta de cacat cere asta ..asa ca mai bine scapa de ea .:)

      Ștergere
    23. Eu nu fac nimic altceva decat sa continui ceea ce Alina a inceput si daca nu iti place atitudinea mea de ,,cacat'' nu te mai baga. Si in cazul in care eu patesc ceva...nici Alina nu scapa de acelasi ,,tratament'':)

      Ștergere
    24. iauzi:)))) faaza cu atitudinea de cacat nu stiu cine a postat`o dar totusi are dreptate...plus ca s`ar putea sa iasa rau daca te legi de alina:P

      Ștergere
    25. Altul / Alta care se baga in seama aiurea 8-|

      Ștergere
    26. http://www.youtube.com/watch?v=xVxHaKcSpYQ

      Ștergere
    27. Esti chiar comica Isabella uite e din partea mea ca vad ca alina nu a apucat sa iti raspunda...raspund eu in locul ei;) http://www.youtube.com/watch?v=ATqhU1kB0OQ si nu cred ca as fi singurul care ti`ar dedica`o.Pace :))

      Ștergere
    28. Nu,deci tu nu bagi ceva la capusoru ala a tau.Deci tu daca te atingi de Alina te-ai ars . :) si ar fi cazu sa nu mai comentezi .

      Ștergere
  4. Tocmai de aceea..toata lumea plateste;)! Nimeni nu e perfect..toti gresim mai mult sau mai putin...Asa ca degeaba ne "razboim" atat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce-i aici "razboi" Vin turcii baiii!!!! numai amenintati atat k nu`i bine! alina a fost iubita mea, da si asta inseamna k incontinuare nu va fi asa...In fine prieteni am ramas ce-i cert asa k in "pula mea" cum zice lumea numy amenintati atat ca nu e bine! Nu sunteti voi zmeii zmeilor k ati ramas impreuna bravo voua va apreciez pentru asta la cat mai mult timp impreuna! Dar asta nu inseamna ca pentru o postare care nici nu`i taguita sa amenintati.... suntem oameni si ne putem intelege fara scantei ... poate sunteti capabili sa-ntelegiti. Hai gata poate se opreste aici totul....

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu i-am pus melodia nu Isabella. Si Claudiu stii ca nu am inceput scandalul asta degeaba. Cum sa nu fie ''taguit''? Dak acum nu mai recunoasteti sa va fie rusine! Fabian

    RăspundețiȘtergere
  8. Isabella aia care se fute in draci mai rau ca ,cainii? mia zis si mie odata daca nu o fut si eu si i-am zis eu nu-mi bag pula in oase. Rakule trebuia sa o taguiesti tu frate ca sa faca unii gat pe aici. Vad ca au saxofonu mare poate daca dam fata in fata smekerule incepi sa fluieri cand ma vezi pe strada. Nu inteleg ba pula de unde atat amenintari pentru un cacat ca asta sa-mi bag pula daca eram in locul Alinei bagam asta la pizda ta pe facebook ca sa vada lumea de javra e ba frate deschide ochii uitate in pantaloni si vezi daca ti se mai scoala in ea frate ca asta e haita de atata pula se vede pe fata ei! Sloboz! sa nu mai vad pe aci de Claudiu sau Alina ca n-o sa mai nimeriti gaura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bogdan Alexandru vezi cum vorbesti, ca vorbele tale s-ar putea sa coste scump si vei regreta dupa aia, nu te amenint ci doar te avertizez, eu nu iti pot face nimic insa altii da so keep calm and shut up my boy. Ai tu vreo dovada ca Isabella se fute in draci mai rau ca, cainii? De ce sa te credem frate? Dovada ca ti-a cerut sa o futi unde este? Sau doar esti in limba dupa ea si ti-ai dori tu sa ai o fata ca Isabella sau poate ti-a dat cu flit si te-ai infuriat si te-ai gandit sa mananci putin cacat si tu pe aici:).. Mai intai gandeste de doua ori ceea ce vrei sa spui baiatule si apoi vorbeste! .C.

      Ștergere