duminică, 5 august 2012

Se intampla atat de des..

"Atunci când plângi de ce nu vrei să mai trăieşti?

Sau în zilele când nu eşti iubit de ce mai iubeşti?

De ce atunci când eşti fericit îţi vine să pluteşti?
Dar de ce când nu mai zbori simţi că înebuneşti?
Oare de ce de loviturile vieţii nu poţi să te fereşti?


De ce la o persoană care a plecat şi nu te-a iubit tocmai la ea te gândeşti ?
De ce când eşti trist şi te uiţi în oglindă spui că te deteşti?
De ce in faţa unui prieten vechi nu îi spui ce gândeşti?
De ce dacă faci un bine începi pentru fiecare faptă să plăteşti?
De ce mereu pe cei care ţin la tine tocmai pe aceia îi răneşti?
Mereu mă cert cu mine şi îmi spun "ce proastă eşti",
Poate pentru că nu găsesc nici un răspuns la aceste întrebări
Şi aşa că poate dacă încep să cânt o să am câteva păreri
Sau poate cu timpul singură o să aflu răspunsurile
Dar până atunci sunt ca nişte uşi la metrou ...Închidele
Sunt un simplu om,dar în lume mă simt ca în deşert
Mă simt ca la o vânătoare şi eu sunt prada,trebuie să fiu atentă
Timpul fără tine se mişcă ca in Matrix,foarte lent
Nici măcar nu mai ştiu ce gândesc sau de ce te mai aştept?
În fiecare secundă stau ochii deschişi, nici măcar nu clipesc
Că poate apari, dar ştiu că nu ,deci mai mult singur mă rănesc
Trăiesc cu o iluzie, să îmi răspundă cineva ,oare e bine ce fac?
Vorbesc cu mine şi parcă te aud şi deodată încep să tac...."

2 comentarii: