marți, 24 mai 2011

Un paradis?!

     Am avut o tema interesanta la limba romana, care bineinteles, nu mi-am facut-o cand trebuia..din lene(:D), dar azi cand au citit colegii mei ceea ce au scris, m-au facut sa ma gandesc mult la acel subiect: "Descrieti o lume fara rau(un paradis)."
     Au fost multe pareri, pro si contra. Cu putine din ele am fost de acord, dar le respect pe toate, fiecare are dreptul la libera gandire! Eu una, consider ca o lume fara rau nu ar fi paradis! Daca nu ar fi si persoane rele, nu am sti sa le apreciem pe cele bune, daca nu ar fi minciuna, nu am mai aprecia adevarul, daca "banii vor creste in copaci, toti vom avea un Ferrari" si tot ceea ce ne dorim, dar pentru ce?Unde e satisfactia?!Cum ne-am mai putea bucura de banii castigati pe munca, sau de laude, sau de orice altceva ce ne aduce satisfactia de dupa munca?Toti am fi bogati, nu vom mai avea "femei de servici, sau persoane care sa stranga gunoiul, deci vom trai in mizerie, ceea ce nu se aseamana cu paradisul".
     Mi-am dat seama ca orice avem in viata, nu este degeaba.Totul ne face viata mai frumoasa, mai bogata, chiar si greselile, sau suferinta.Din greseli invatam, suferinta ne face mai puternici.In concluzie, trebuie sa ne bucuram de viata pe care o avem, sa nu ne dorim imposibilul!
     Tu ti-ai dori sa traiesti in Paradis?Cum este propriul tau Paradis?

2 comentarii:

  1. Mi`ar placea sa traiesc intr-un paradis,unde pot fi alaturi de cei dragi si sa stiu ca vom fi nemuritori,sa am prieteni adevarati,sa fie mereu soare,sa fie mereu bunatate,sa fie oameni care te sfatuiesc de bine si nu au individe si ura in ei...
    Greselile ne fac viata "frumoasa",dar sunt si gresele ireparabile..cat despre suferinta nu vad nimic bun in ea ba din contra..

    Odata si odata tot vom gasi acest paradis,in care vor fi toti prietenii,ii vom revedea pe cei care nu mai sunt sau pe cei cu care am pierdut legatura,ne vom bucura de toate frumusetile naturii si vom uita suferinta.

    Un articol excelent..felicitari..


    Florin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Florin!Asa este..Acel intr`adevar este un paradis, pentru mine e un vis, un vis imposibil din pacate:(.,..Intotdeauna este cineva care ne vrea raul, sau cineva invidios.Iar acel paradis cand ne vom intalni si cu cei pe care i`am pierdut, va fi..Ne vom reintalni cu totii!

    RăspundețiȘtergere