luni, 16 mai 2011

I`m sorry...I can`t be perfect!

     Unul din lucrurile pe care le urasc cel mai mult la oamenii din jurul meu este ipocrizia..falsitatea, minciuna. Pur si simplu sunt alergica.
     Perfectiunea exista?!Din ceea ce stiu eu, in afara de divinitate, nimic nu este perfect. Si tocmai pentru ca te consideri atat de perfecta, devii insuportabila la un moment dat.Par perfect, ochi perfecti, unghii spectaculos de perfecte, corp super perfect, etc..Dar ce esti tu?!O papusa Barbie? Nu, nu ma leg de "perfectiunea" ta uitandu`ma la imperfectiunile mele! Nu ma roade invidia! Da! Recunosc, esti draguta, dar nu PERFECTA! Dar degeaba esti tu acea printesa pe dinafara, cand pe dinauntru` esti Baba Cloanta!
     Nu..Nu sunt rea!Ci doar realista!Asta m-ai facut sa cred despre tine..Ca esti o vrajitoare in chip de printesa.Mi-ai facut mult rau, din cauza ta am pierdut multe lucruri..am pierdut incredere, am pierdut simpatie, respect, si prieteni..(Bine..Cu prietenii o lasam deoparte..ca daca eram intr-adevar prieteni nu se ajungea la ce s-a ajuns.) Pe parcursul mai multor ani ne-am cunoscut mai bine, si am inceput sa ne intelegem.Vedeam in tine o fata draguta, desteapta si buna!!![Oare e posibil sa mai existe asa ceva?!]M-am inselat amarnic!Ne-am ajutat reciproc, ne-am sustinut, dar totul acum se duce de rapa...De fapt totul e pierdut..au ramas doar amintirile..
     Sunt sigura ca nu esti singura vinovata...Poate esti orbita de acel grup mereu euforic..(Ai uitat ca si noi eram candva asa?!), poate ai pierderi de memorie si ai uitat ce frumos era inainte..poate nu stiu..incerc sa gasesc o explicatie...Da..Am si eu o parte de vina..Dar nu cea mai mare!Nu stiu ce se intampla..Poate e din cauza crizei financiare, dar ce-i drept..pe tine nu prea te-a afectat..O cauza este..Mai greu este sa o depistez..Nu vreau sa fac pe detectivul.Oricum, nu cred ca mai are rost! Stiu ca intr-o zi, cand acel "grup" nu va mai fi, te vei intoarce acolo unde candva iti era bine...Nu stiu cat mai este pana atunci..Mult..putin..Stiu ca te voi ajuta..te voi sprijini..dar nu te voi primi inapoi..ai ales sa pleci...Plecata ramai!Desi doare..Dar timpul le rezolva pe toate...
     Asta este...Asa a fost sa fie...

"Decat sa fiu iubita pentru falsitate,mai bine urata pentru naturalete!"

6 comentarii:

  1. Foarte frumos si interesant totodata!
    Oricum prietenii nu sunt ceea ce par..poate unii,insa in final nici aia nu se dovedesc a fi adevarati..multi se iubesc pe sine si uita ce inseamna prietenia!
    Tine-o tot asa,e un blog pe cinste si cu siguranta asa va fi mereu!!..ai unele titluri care rascolesc cate ceva in sufletul fiecaruia(mbn,cine are asa ceva)..

    Florin

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos de aprecieri...Asa este..De multe ori ne inselam in privinta prietenilor;(

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar am o prietena care m`a ajutat mereu:x..Si stiu ca ma va ajuta:X..mai sunt si altii..dar cu ea ma stiu de cativa ani buni, si de aceea o pot considera una din prietenele mele bune:x..defapt cred ca singura;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai bine de atat nu cred ca ar fi putut so descrie cnv :))) "Perfect!"

    RăspundețiȘtergere
  5. da alexiiii..sa stiii=)))si cum spuneam..semi-prostiee:))

    RăspundețiȘtergere