luni, 16 mai 2011

Clarificari...

     In urma postarii precedente au aparut niste neintelegeri.Nu imi las prietenii cand sunt parasiti la randul lor de alte persoane pe care i-a considerat la un moment dat prieteni, ci ii sustin, sunt alaturi de ei, dar relatia nu va mai fi la fel ca inainte atata timp cat s-au spus multe vorbe grele si multe fapte au contribuit la racirea relatiilor.Nu mai exista incredere si nici acea apropiere ce a fost odata!
     Si nu spun nici ca nu am prieteni sau persoane care nu m-au sustinut niciodata.Am persoane apropiate sufletului meu, am o prietena foarte buna, care m-a sustinut neconditionat, mi-a spus unde si cand am gresit, m-a ajutat sa imi repar greselile, si am mers impreuna mai departe.
     In concluzie...Nu sunt prietena perfecta, nici nu caut o prietenie "perfecta" sau ceea ce sa inteles din precedenta postare, caut doar oameni sinceri, cu care poti vorbi, care sa nu te judece pentru muzica pe care o asculti, sau pentru ca la un moment dat iti vine sa tipi si o faci, sau tot felul de alte lucruri, caut persoane normale, nu persoane model!



2 comentarii:

  1. Eu nu eram asa..imi primeam mereu prietenii inapoi..si apoi ma lasau iarasi:(..sper sa nu cedez de data aceasta:(

    RăspundețiȘtergere