marți, 19 aprilie 2011

Scoala "Mihail Sadoveanu"

     Cum ne apropiem de sarbatorile pascale, a trebuit sa-mi fac curatenie printre lucruri, cu ocazia asta mi-am umblat prin hartii, si am dat de o compunere facuta la sfarsitul gimnaziului.

     "Ce a insemnat pentru mine scoala generala?Hmm..Grea intrebare.Pe langa multele informatii pe care le-am acumulat, m-am format. Am invatat ce este prietenia, ce este iubirea, ce este respectul. Alaturi de profesori, invatatoare, si colegi am trait un amalgam de emotii si sentimente. Nu voi uita nicioadata emotia cu care am pasit prima data in scoala, stangacia cu care m-am asezat in banca si frica cu care mi-am cunoscut colegii si pe doamna invatatoare. De asemenea nu voi uita nici terminarea ciclului primar ce s-a sfarsit in lacrimi.
     Inceputul ciclului gimnazial a debutat cu pasi marunti si cu frica in san.Toti eram oarecum marcati de spusele celor din jur: "Gata!Acum cu profesori!Nu mai e d-na invatatoare sa aiba grija de voi.Acum trebuie sa invatati.".Usor-usor ne-am acomodat si am descoperit ca nu e chiar asa. Ne-am atasat de domnii si doamnele profesoare si speram ca si dumnealor de noi.Am descoperit ca sunt niste persoane cu un suflet extraordinar. Tot timpul o voi tine minte pe d-na Butoi cand ne spunea sa invatam sa putem razbate in viata.Am avut de invatat cate ceva de la fiecare profesor in parte, dar sunt unii ce ii voi pastra mereu in amintirea mea. Desi d-na Butoi a fost o profesoara exigenta dupa cum spun unii, dar pentru mine a fost si este in continuare un exemplu, este o persoana cu un suflet extraordinar si cu niste exemple de viata ce te puneau pe ganduri.Intotdeauna imi voi aminti de dumneaei cu mare drag.Alaturi de dansa, o alta doamna de exceptie este doamna Scarlat.Nu am cuvinte pentru a o putea descrie. Poate un cuvant potrivit ar fi "perfecta", dar cum multi spun ca nimeni nu e perfect, alt cuvant nu pot gasi.E o persoana cu un simt al umorului foarte dezvoltat, poate uneori chiar exagerat si cu niste principii de viata foarte interesante.O persoana de la care poti invata mai mult decat limba romana.
     In toti cei 8 ani petrecuti in scoala generala, domnul Caldararu ne-a indrumat de la primul pas facut in scoala, ne-a sfatuit, ne-a ajutat.Este un profesor cum mai rar intalnim in ziua de astazi.
     Toti profesorii scolii gimnaziale nr. 11 "Mihail Sadoveanu" sunt niste oameni de valoare, supn asta fara sa exagerez.Am avut de invatat cate ceva de la fiecare in parte.Vreau sa le multumesc pentru rabdarea si profesionalismul cu care pot spune ca ne-au "educat".Sper ca si dumnealor sunt mandrii de noi.
     Daca tot am mentionat de profesori, nu imi pot uita colegii, cu care am facut prostii de tot felul: de la batai cu reviste, la paparuda cu lapte si multe altele. Cu multi dintre ei am legat prietenii stranse, si sper ca peste ani sa ne reunim cu totii si sa ne amintim de toate nazbatiile, de bataile cu malai, de petrecerile date inainte de fiecare vacanta, de chetele pentru pachet, de excursii, de farsele facute profesorilor si restul."

     Si toate aceste amintiri din generala formeaza cimitirul meu de amintiri...

8 comentarii:

  1. Sc 11 .. cea mai tare din lume X:X:x..the b3st
    ft frumoasa postare..bv :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ma uit la poze si o vad pe D-na Directoare Bunea.. pe Domnul Profesor de engleza.. cat de mult ma bucur sa ii vad ca inca mai sunt pe acolo am sa fac si eu o vizita cat de curand sa le multumesc pt tot

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate doamna Bunea(Butoi) nu mai este in scoala..A intrat la pensie:(!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Butoi.
    Off ce ma mai ameninta ea mereu cu nota la purtare si mereu imi arata batu ala e ei lung de il tinea mereu in camera alaturata laboratorului de fizica.
    Si desi atunci pe loc nu am dat importanta, mai tarziu am realizat k defapt ea putea foarte bine fi un model in viatza.
    Doamna Scarlat.
    Omg, spaima limbii romane si a elevilor, intr-un mod oarecare placut desigur :))
    Profu' Caldararu.
    Desi engleza era probabil ultimul lucru la care ma gandeam cand venea vorba de scoala, engleza a fost,este si va fi cel mai important lucru din viatza mea. You know meee!!

    RăspundețiȘtergere