duminică, 10 aprilie 2011

     O noua zi,acelasi cer innorat,aceleasi ganduri,aceiasi viata,acelasi chip in oglinda,acelasi zambet fals.Noi plimbari,noi glume,noi minciuni,noi adevaruri dureroase,noi descoperiri.
     A trecut aproape jumatate de an de cand viata mea s-a schimbat mult,timp in care si eu m-am schimbat, timp in care am descoperit ca nu tot ce zboara se mananca si ca cel ce te-a tradat o data o va face din nou si din nou.
     In ziua de azi mai toti sunt pentru ei,uita ca mai sunt si altii in jur si ranesc cu buna intentie,facand tot ele pe asa-zisele victime.
     Da,si eu am gresit altor persoane,de multe ori fara sa-mi dau seama,nu neg asta,dar mi-am cerut scuze,poate, in unele cazuri prea tarziu,dar mai bine mai tarziu decat niciodata.Au fost si anumite dati in care nu mi-am cerut scuze, poate din orgoliu, sau am considerat ca nu sunt principala vinovata,dar am regretat.
     Nu vreau sa par absurda,toti gresim mai devreme sau mai tarziu, dar cand ii vezi pe cei din jur ca pur si simplu isi bat joc de tine, parca iti pierzi increderea atat in propria persoana,cat si a celorlalti.
     Nu sunt o persoana ranchiunoasa,un simplu "scuze" sau "imi pare rau" sincer,din suflet, e de ajus,desi iert,dar niciodata nu uit.
     Acum, furtuna s-a mai linistit, usor-usor iese soarele, apare curcubeul!Va fi mai bine, dar nu mai bine ca inainte.Toate pozele imi vor aminti de trecut, un trecut frumos, pe care nu il regret un trecut care m-a ajutat sa inteleg mai bine ca toate in viata se intampla cu un scop, ca fiecare dintre noi are un rol important in filmul vietii si ca intotdeauna trebuie sa privim partea buna a lucrurilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu