marți, 12 aprilie 2011

Neintelegeri...

     Ce pot face neintelegerile?Neintelegerile fac multe pagube in viata si in sufletul unui om, dar in primul rand strica prietenii.Dupa cateva luni in care, ne-am cunoscut, ne-am apropiat, ne-am confesat, ne-am ajutat, am petrecut, am ras, am plans, totul s-a spulberat intr-o clipita.M-am trezit brusc din visul frumos in care eram si a trebuit sa confrunt realitatea. Toate planurile noastre, toate pregatirile, tot ceea ce ne-am propus cu totii, micuta noastra "familie", s-a sfarsit!
     Chiar daca au trecut cateva luni bune de atunci, si acum ma rascolesc amintirile.Imi doresc sa fie ca inainte, dar visul frumos s-a terminat, si oricum, nimic nu va mai fi la fel.
     De multe ori ma intreb, daca de la prima neintelegere, totul a fost dat uitarii, oare chiar am fost prieteni adevarati?Oare chiar am fost acea micuta "familie" cum consideram atunci, sau iar m-am inselat in privinta prietenilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu