joi, 27 ianuarie 2011

♥ A ηεw ßέgìnηìng ! ♥ :x

     De ceva timp[vreo` 2 sapt asa;;)] mi`am inceput o noua viata!Mi`am propus sa zambesc indiferent de situatie,pentu ca o viata am si nu se merita sa o irosesc din cauza unor prostii adolescentine!Am incercat usor,usor sa ma schimb,si cred ca am reusit!Multi mi`au zis ca m`am schimbat.Ba ca m`am schimbat in bine,ba ca in rau!Eu..eu am devenit ceea ce ma face fiecare sa fiu!Sunt indiferenta pentru cei care pur si simplu pana acum si`au batut joc de mine in cele mai josnice moduri,sunt prefacuta cu cei care ma mint,dar falsa nu pot fi!Ma bucur cand ma suna cate cineva,care nu are pretentia sa`l/o consider neaparat "prieten/a",sa ma intrebe ce mai fac,cum o mai duc,care mai e viata mea si tot asa.Pentru aceste persoane nu m`am schimbat in rau,ci in bine.Ii respect mai mult pentru ceea ce sunt,pentru faptul ca si`au irosit 2 minute din viata lor pentru acel simplu telefon sau sms.
     Initial am privit aceasta schimbare mai mult ca pe o razbunare,dar dupa ce s`au linistit apele,mi`am dat seama ca nu exista razbunare mai cruda ca iertarea si apoi uitarea,iar indiferanta doar cel mai tare.Pana la urma razbunarea e arma prostului spunea o vorba din popor,si asa si este,de ce sa ne consumam noi mintea cu "planuri diabolice"[:))],cand putem sa`i tratam pe cei in cauza cu simpla indiferanta.Mai mult nici nu merita.   
     Eu stiu ca intr`o zi,cu siguranta se vor rezolva neintelegerile,dar mai stiu si ca nimic nu va mai fi ca inainte,si ca multi "prieteni" din trecutul meu,vor avea parte de acelasi tratament injectabil cu indiferenta.
     Desi ma doare toata situatia asta,in ziua de azi numai asa poti trai,nu poti avea incredere mai in nimeni,cel mai bine ar fi sa ai incredere in tine.
     Astept si parerea voastra..E bine ce fac?Ce ar trebui sa fac?Voi ce ati face in locul meu?;;)
     
Motto:"Iartă-ţi duşmanii, dar nu le uita numele."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu