joi, 22 decembrie 2011

Draga Mosule,

     E cam tarziu sa iti scriu aceasta scrisoare, dar totusi o fac. Stiu ca existi si ca nu scriu in van. Nu am fost foarte cuminte anul acesta, dar nici obraznica.Am avut multe realizari de care sunt foarte mandra, si continui sa merg inainte. A fost un an greu, dificil, dar nu imi pierd inca speranta ca va fi mult mai bine.
     Imi doresc sa nu ma uiti nici anul acesta si sa imi aduci si mie inca putina fericire, mult mai multa putere de munca, sanatate pentru mine si cei dragi.Tie iti doresc sa ai putere si rabdare sa citesti milioanele de scrisori pe care le vei primi si anul acesta. Stiu ca nici anul acesta nu ma vei dezamagi.
     Acum te las sa asculti o melodie frumoasa, in spiritul sarbatorilor!Ho-Ho-Ho!Craciun fericit!
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu