miercuri, 29 februarie 2012

Pisiceala, smiorcaiala si muuulta vrajealaa!

     Da..in ziua de astazi se pare ca doua vorbe, trei vrajeli si un zambet, aparent "sincer" este reteta perfecta pentru a pacali oamenii, care isi pun incredere in persoana respectiva. Ma uit in jurul meu si observ cata lume se lasa pacalita de "sinceritatea" falsa a multor persoane. Trebuie sa recunosc ca si eu fac parte, din pacate, din categoria oamenilor naivi.
     Desi, realizez cata vrajeala si minciuna e in jur, continuui sa ma incred in oameni, si sunt sigura ca sunt multi care mi se aseamana, dar totusi, asta este viata..cu bune, cu rele, cu vrajeli, smiorcaieli si minciunele...
     Maine este 1 Martia..Oficial incepe primavara..anotimpul meu preferat..Este timpul in care voi invata sa spun NU, nu vreau, nu stiu, nu-mi pasa persoanelor carora alteori spuneam "Da sigur, nici o problema..".
     Lasand acest aspect la o parte va urez tuturor o primavara frumoasa, senina, fericita, in care sa va bucurati din plin de frumusetea naturii, de viata, de prieteni si familie.

2 comentarii: