sâmbătă, 30 iunie 2012

Amuzament..scarbaaa...

     Avand un blog, imi place sa mai "trag cu ohiul" si pe alte bloguri sa vad cum gandesc si altii. Sunt foarte multe bloguri care imi plac, dar este unu` "mai special":)) care e pasionat de...politica:) si altele..Omu` a fost cu Ciuma-n campanie..si tot ciripea el ca Ciumi e tare si face si drege..
     Am tacut, nu mi-am exprimat public parerea despre domnul ex-viceprimar, dar cand il vad pe dn "blogar" atat de ingamfat, am o stare de scarba si amuzament:)..De ce? Pentru simplu fapt ca vad cum, nemaiavand argumente ataca contracandidatii (asta a invatat-o de la candidatul pe care il tot sustinea, ca a facut o campanie nu tocmai frumoasa)..Nu bag mana-n foc pentru USL, nu pot promite ca actualul primar va indeplini toate dorintele galatenilor, etc., dar sa ma ierte Dumnezeu, cat dn CIUMAcenco a fost viceprimar, mare lucru nu a facut, dar eu nu vreau sa vorbesc despre ex-viceprimarul, ci despre acest blogar foarte afectat si ranit de situatie. El a uitat ca a facut campanie si politica si pentru un partid rosu din USL, pentru ca in cele din urma ataca si partidul si liderul politic al partidul respectiv. (Era o vorba.."nu musca mana care te hraneste", in cazul lui, mana care la hranit). Dar asa sunt oamenii, rai, si schimbatori ca vremea...

P.S: Nu am nimic personal cu dn ex-viceprimar, eu am ce am cu nesimtitii ingamfati, care se cred buricu` pamantului, si care uita de unde pleaca, iar cand realizeaza ca au gresit, nici macar nu recunosc, ba din contra, dau vina pe cei din jur pentru neajunsurile lor.

P.S.2: Da, am facut campanie pt USL, da, fac parte din PC, dar niciodata nu am zis ca USL-ul va face ca Galatiul sa fie cel mai tare etc, USL va fi doar o schimbare, urmeaza sa vedem daca buna sau rea. Iar in legatura cu NOUL Galati si mall-ul..Mall-ul este o modalitate de a crea locuri de munca, dar si de distractie..E drept ca preturile sunt mari, dar macar sunt locuri de munca.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu