marți, 16 octombrie 2012

In deplasareee...

     Ma pregatesc sa plec in aceasta dimineata la Bucuresti, la lansarea candidatilor USL pe National Arena! E o experienta noua si abia astept sa vad atmosfera, oamenii si chiar si stadionul. Vreau sa fac multee poze pentru a-mi aminti cu placere peste ani de acest eveniment! Sigur va fi ceva foarte frumos si interesant! Dar pana atunci, eu, inca mai sper la O Tara Ca Afaraaaaaaa...
"Vreau o tara ca afara sa nu ma traga nimeni pe sfoara,
 Vreau sa fiu eu presedinte sa arunc cu cu cu cuvinteee, 
Buzunarele sa nu doaraaa, 
Vreau o taraa ca afaraa!
Vreau o tara sanatoasa ca degeaba e frumoasa.
Vreau o scoala ca afara, vreau sosele ca afara, vreau spitale ca afara, vreau o viata ca afaraaa!"

P.S: Daca "vreau o tara ca afara" nu inseamna ca mi-e rusine ca sunt romanca, imi e rusine ca sunt altii romani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu