sâmbătă, 16 februarie 2013

Amintirile...

    Fiecare eveniment din viata noastra, la un moment dat se transforma in amintire, placuta sau mai putin placuta. Cu trecerea timpului, ni se intiparesc in minte mai mult amintirile placute si de cele mai multe ori, acestea ne fac sa zambim, sau de ce nu, chiar sa plangem (de fericire).
    Uneori imi este atat de dor de el, de ea, de noi, de oameni, de mine...si ceea ce ma alina sunt amintirile. Amintirile cand zambeam la bratul tau, amintirile cand radeau si plangeam impreuna, cand dansam, cand tipam, cand ne certam.
     Ma uitam pe poze, si am realizat ca de fapt nu imi e dor de tine, de prietenia noastra, de relatia noastra sau de iubirea noastra, amintirile frumoase din acea perioada imi dau senzatia de dor, cand de fapt, eu imi  iubesc trecutul, iar tu, esti trecut...un trecut ingropat, dar nu uitat!
    Ce este amintirea? E ceva ce nu auzi, nu simti, nu vezi, dar e ceva care doare... si la naiba, doare prea tare! O simpla melodie iti poate ravasi gandurile, amintirile sa te rascoleasca in asa fel incat sa te faca sa uiti de tine, iar pozele...?! E ciudat cum o poza ramane neschimbata, insa persoanele din ea nu mai sunt la fel, sau nu mai sunt deloc.:-<

"Mi-e dor si doareee..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu