marți, 5 martie 2013

In autobuz...La ore de varf!

     Eleva fiind, am abonament ca multi alti elevi. Ei bine, pe 1 martie s-a dat o hotarare de C.L.(Consiliu Local) precum ca batranii (peste 65 ani) au dreptul la doar 30 bilete pe luna. Nu pot descrie cat de multumita am fost ca s-a luat aceasta hotarare, avand in vedere, ca la orele de varf, dansii populeaza autobuzele.
     Acum, in statiile unde se elibereaza acele bilete, ce crezi?! Plin de pensionari....Si se plang bietii de ei ca sunt bolnavi, ca nu pot sta in frig, etc etc. Dar cine ii pune? Pe unii ii inteleg, unii se mai duc din cand in cand la medic, sa plateasca facturi, etc., dar unii sunt de-a dreptul enervanti. M-am chinuit 3 zile sa imi fac un amarat de abonament, pe care il platesc(!!!!) din cauza lor. Am si eu bunici, si ei au facturi de platit, si ei merg la medic, dar din fericire, nu sunt atat de "nebuni" ca unii, care la orele de varf (7:30-14-15)  sunt in statiile de autobuz. Nu generalizez, nu vreau sa acuz sau mai stiu eu ce, dar nu ii pot suporta pe acei batrani care ocupa autobuzele aiurea doar pentru "a lua o gura de aer/pentru a vedea ce e nou in piata", daca vor asta, pot bine-merci sa se plimbe dupa ora 9, cand traseele sunt mai libere.
     Mai e nevoie sa reamintesc si de acei batrani, care pe langa faptul ca ocupa autobuzele degeaba, mai si tipa si comenteaza la cei din jur: "Vaii domnisoaraaa...ma lovesti cu geanta!/ Tinere, esti nesimtit!" si tot felul de astfel de "alintari"?!
      Poate sunt exagerata, poate sunt nesimtita, cum `oi fi eu, dar in sfarsit, sper ca, datorita acestei hotarari sa se mai "elibereze" autobuzele, care sunt suprapopulate de aceste persoane foarte "intelegatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu