vineri, 18 februarie 2011

Lepsa iertarii..

     Am gasit pe un blog o lepsa interesanta..Lepsa iertarii..Si acum sa incep,dar cu ce sa incep..,incep cu inceputul..
     Vreau sa cer iertare in primul rand prietenilor,poate ca uneori v`am gresit cu o vorba,sau cu o fapta total ne la locul ei,nu am vrut sa gresesc cu intentie..:(
     Iti cer iertare si tie,iubire,pentru ca din pricina problemelor mele,m`am racit,m`am indepartat.Stiu ca ti`am gresit mult,scuze nu am,dar iti promit ca o sa vina vreme mai buna,si o sa fie chiar mai bine decat inainte.Te iubesc mult!
     Mai cer iertare si parintilor,pentru ca de multe ori v`am judecat gresit,ca mai apoi sa va dau dreptate.
     Cer iertare tuturor carora le`am gresit,cu sau fara vointa,pentru ca toti suntem oameni,si gresim la un moment dat!
     Imi cer iertareee...!:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu