miercuri, 2 februarie 2011

Sunt…In cautarea fericirii
Aş vrea… Sa mai fiu copil
Păstrez… in suflet... Multe amintiri si vise nedevenite realitate
Mi-aş fi dorit… Sa traiesc intr`o lume mai buna
Nu-mi place… Tradarea
Mă tem… De Doamne-Doamne
Aud…Doar ceea ce vreau sa aud 
Imi pare rău… Că am avut incredere in cine nu trebuia
Imi place… Sa depan amintiri cu cei dragi
Nu sunt… O persoana cu inima de piatra
Dansez…  Cu pozele vechi,
Ca si cand nu m`ar vedea nimeni
Cânt…
Ceea ce`mi canta inima
Niciodată…Nu stii ce`ti rezerva ziua ce urmeaza
Rar… Mai zambesc cu adevarat
Plâng…Din cauza tuturor tampeniilor
Sunt confuza… Cand simt ca se prabuseste totul in jurul meu

Am nevoie… De intelegere,de incredere in mine,de persoane care sa nu fie false
Ar fi trebuit… Să am mai multa grija la cei ce ma inconjoara
Aş putea…
Să incerc sa fiu mai dinstanta de rautatea oamenilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu