luni, 11 iulie 2011

Mi-e atat de dor de noi cateodata...

     A trecut timpul, iar eu m`am vindecat de durere, de suparare! Acum iau supradoze de fericire, imi injectez in vene vise, fumez din ce in ce mai multa iubire!
     Nu..nu imi e dor de vreo iubire pierduta sau mai stiu eu ce altceva.Defapt nu imi e dor de nimic, e doar melancolia momentelor frumoase! Nu exista fericire, de care sa iti amintesti fara tristete!
     La momentul separarii eram trista, simteam ca lumea mea se prabuseste, pentru mine voi erati unviersul meu, cu voi imi petreceam 15 ore din 24, pentru voi am renuntat la cine tinea cu adevarat la mine, am renuntat la vise, la speranta! Nu imi mai pare rau ca v-am cunoscut. Faceti parte din trecutul meu, un trecut frumos. Intr-un fel ma bucur ca s-a intamplat ceea ce s-a intamplat, altfel, as fi trait in continuare in minciuna!
     Oricum, pentru mine acum conteaza ca sunt fericita, am alaturi oamenii pe care ii iubesc si care tin cu adevarat la mine. Si totusi uneori ... imi e atat de dor de noi cateodata!:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu