joi, 26 aprilie 2012

Inca o experienta de neuitat

     Inainte de Paste am avut onoarea sa particip la un eveniment organizat la teatrul muzical "Nae Leonard", eveniment unde au participat persoane cu 50 de ani de casnicie. 50 de ani de casnicie..mi se pare ceva formidabil..am vorbit cu unii batrani si i-am intrebat cum au reusit sa-si petreaca atata timp alaturi de o singura persoana, iar raspunsurile unora dintre ei au fost de-a dreptul uluitoare: "Pai maica noi nu aveam atatea ispite  cum sunt acum la orice colt. Noi ne-am casatorit de tineri, am facut copii, am avut alte principii de viata si alt stil de a trai..atunci puteam spune ca traim, acum doar murim cate putin pe zi ce trece..."
    Am descoperit acolo un cuplu care m-a emotionat maxim..doi batrani, ajunsi, cred, la aproximativ 80 de ani, care abia se deplasau, inca se sustineau reciproc. Incercand sa il ajut pe domn, caci el se deplasa cu baston si nici nu prea vedea, sotia sa a spus :" Lasati domnisoara, daca nu sunt langa el se sperie, dar totusi raman in spatele lui. Iubire domnisoara te ajuta sunt langa tine sa nu iti fie frica!" Pare ceva care sa nu fie atat de extraordinar pe cat consider eu, dar am fost coplesita, caci dupa atatia ani de convietuire inca se iubesc si se ingrijesc unul pe altul asa cum pot.
    E atat de frumos sa vezi, ca iubirea dainuie in timp, chiar si dupa atatia ani..Am ramas cu amintire frumoasa si dupa aceasta experienta si imi amintesc cu emotie de acea zi:)!


P.S: Pentru acesti batrani a fost organizat un spectacol gratis, iar la sfarsit au primit diplome, flori si cadouri. Sunt fericita ca am resusit sa le aducem un zambet pe chip in aceste vremuri, in care, cu greu mai poti zambi!

P.S 2:: Multumim domnului Ciuca pentru aceasta experienta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu