joi, 5 aprilie 2012

Pentru a fi cool...

     Am observat ca, in ultimul timp, ca sa fii intr-un grup de fete/baieti mai "smecheri" trebuie sa fii cool, iar ca sa fii cool, pentru ei inseamna:
-sa nu ai o parere proprie..adica orice ar spune ei, trebuie sa ii aprobi desi nu esti de acord cu parerea lor
-sa nu vorbesti cu anumite persoane care nu se supun "regulilor" lor
-sa jignesti orice persoana care e mai potin cool decat tine
-sa asculti sau macar sa te prefaci ca asculti muzica care o asculta si ceilalti membri ai grupului
-sa faci aceleasi gesturi nesimtite ca si ei
-sa razi atat de tare si urat incat sa captezi toata atentia
   Si multe alte "reguli"..Mi se pare o prostie sa nu iti poti expune parerea de frica sa nu pari ridicol, iar daca iti spui parerea care difera de a celorlalti ori esti prost/idiot/panarama/pitipoanca/cocalar/latrau si muulte alte astfel de "complimente"  ori esti exclus din grup si "rebotezat" cum am scris mai sus. Oricunde te uiti in jur sunt "grupulete". E ok daca stai si te gandesti ca ies cu totii la o plimbare, un suc, pizza etc, dar cand observi ca "liderul gruparii" (=))) incepe sa faca legea, parca mai degraba stai retras si razi de cat de naivi pot fi unii. Macar de erau uniti, dar se mai si vorbesc pe la spate..:)). Dar oricum, sunt sigura ca peste tot exista si astfel de "echipe" nu numai in campul meu vizual..In concluzie..sa fim atenti la "bisericuta" noastra si sa nu incercam sa fim la fel de "cool" ca ei!:)

3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulktumesc frumos!:) O zi superba si tie>:D<

      Ștergere
    2. Iti dau mare dreptate ! Am fost si eu intr-o ipostaza asemanatoare si chiar asa este. :) Pupici :*

      Ștergere