sâmbătă, 29 decembrie 2012

Si iarasi despre prietenie....

     Prietenia pentru mine nu are o definitie concreta...Prietenia este ceva poate abstract, neconcretizat. De multe ori am crezut ca nu am gasit prietenia si am trait cu vaga impresie ca e ceva "neexistent" si ca sunt inconjurata doar de "cunostinte", dar trebuie sa recunosc ca m-am inselat amarnic. Cu totii avem momente mai putin frumoase si ne simtitm singuri, abandonati, insa, intotdeauna exista un sprijin, mai mult sau mai putin vizibil, in spatele nostru, si, deasemenea sunt si momente in care consideram ca avem lumea la picioare, cand defapt nu este deloc asa, iar acei "prieteni" nu sunt ceea ce par a fi. 
    Sunt fericita ca sunt inconjurata de prieteni, la fel de "nebuni" ca mine, cu care imparti bucurii si tristeti, tristeti si bucurii. Uneori mi-as dori sa ii descuriu pe fiecare in parte, sa spun cate ceva despre fiecare, dar mi-ar fi imposibil, insa ii pot descrie pe toti intr-un singur cuvant: "De neinlocuit!!!"
    Va multumesc ca imi umpleti viata, va multumesc ca radeti si plangeti alaturi de mine, va multumesc pentru ca sunteti voi, va multumesc sincer ca faceti parte din viata mea! Va iubesc!<3

2 comentarii: