duminică, 15 ianuarie 2012

Ceausescu!

     Ceausescu inca este un subiect controversat. Eu nu eram nascuta cand el era la putere, si nu prea stiu cum a fost atunci, dar din curiozitate m-am tot documentat, pentru ca mi s-a parut un subiect interesant.
     Acum, aud tot mai des ca era mai bine pe vremea raposatului, si incep sa cred si eu acelasi lucru. De ce? Pentru simplu fapt ca oamenii aveau un loc de munca, aveau o casa, si desi era mancare cu ratie, nu mureau de foame. Poti spune acelasi lucru si in zilele de astazi? Clar NU!!! De ce? Sunt extrem de multi someri in Romania, foarte multi oameni care stau pe strazi si mor de foame! Si cozile? Cozile inca sunt..Oamenii stau la cozi ore intregi ca sa plateasca taxele absurde impuse de conducerea tarii, sau stau la cozi pentru a cumpara ceva mai ieftin, pentru simplu fapt ca au salarii/pensii foarte mici, sau stau la cozi pentru un abonament.
    Este adevarat ca noi, oamenii am votat schimbarea, am votat JOS COMUNISMUL, dar nu stiam ca va fi mai rau ca atunci. Se presupune ca suntem o tara democrata, unde lumea se exprima liber, dar se pare ca nu este asa. Dupa zilele ce au trecut, cu scandalul SMURD si toate protestele se pare ca nu prea putem sa ne exprimam liber! Trebuie sa votam schimbarea, iar schimbarea suntem noi..tinerii. IMPLICA-TE SI TU!!!


8 comentarii:

  1. toti plozii sunt regimentati politic acuma, si li se spune ce sa zica, la urma mai si zic ca is documentati... hai ca mi scarba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca iti e scarba si de mine..Nici o problema! Dar vrei sa zici ca macar in mica parte nu am dreptate..eu una consider ca am..Ma pasioneaza politica si m`am tot documentat..si m`am documentat bine!!! Nu mi`a zis nimeni ce sa zic.

      Ștergere
    2. regimentati politic?? la starea in care este Romania si masinaria propagandista a partidelor, nici impinsi de la spate nu ar putea indoctrina o armata de plozi, comentariul tau mi se pare stupid si irelevant in context. Respect Alinush :P

      Ștergere
  2. Or fi afost locuri de munca si case dar sa spui ca nu se murea de foame?Fii serioasa,asa ceva era normal.Putin imi pasa de cozi,vor fi si in viitor dintr-un motiv sau altul si nu e un detaliu chiar asa important.Someri sunt in toata lumea draga asa ca toata lumea ar trebui sa se schimbe cumva dar CLAR NU comunism.Nu e mai rau decat atunci din doua motive,nu se moare de foame ca atunci si faptul ca oamenii aia nu au fost omorati pentru simplul fapt ca protesteaza,ca tu poti sa scrii asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptete..nu am zis ca era mai bine atunci..am zis ca e cam ca atunci;)..

      Ștergere