luni, 16 ianuarie 2012

Despre Ceausescu..!

     Dupa ce am scris postarea "Ceausescu" au fost extrem de multe pareri pro si contra! Cu unele am fost de acord, cu altele nu. E absolut normal ca fiecare sa aiba propriile pareri.
     Nu sunt pro COMUNISM sunt pro LIBERTATE si EGALITATE in drepturi. Poate nici cand traia nea` Nicu` nu erau toate la locul lor, dar nu se fura chiar atat de mult si chiar atat pe fata!!! Am spus la un moment dat in postare ca : "Sunt extrem de multi someri in Romania, foarte multi oameni care stau pe strazi si mor de foame!" si intr-un comentariu mi s-a spus ca si atunci oamenii mureau de foame...Da, sunt sigura de asta..dar nu ca acum, desi era mancare cu portia. Oamenii aveau un loc de munca, un acoperis deasupra capului ceea ce in zilele noastre, nu are toata lumea. Ce-i drept, nici poporul romanesc nu se impaca prea bine cu munca, dar nici cei care muncesc nu se prea pot intretine. Cei care muncesc si iau un salariu de nimic isi impart banii pentru mancare, intretinere, facilitati, educatie, sanatate, etc. In tara aceasta exista atatea taxe care mie personal, mi se par absolut inutile..urmeaza sa ni se ia si taxa pe aerul respirat?
     Iubesc Romania, iubesc romanii si trebuie sa deschidem ochii sa luptam pentru ceva mai bun, pentru o Romania mai buna, mai frumoasa, mai curata mai bogata, pentru un popor mai linistit, mai primitor. Trebuie sa luptam pentru noi, pentru drepturile noastre, pentru libertatea noastra.
     E posibil ca dupa aceste articole sa fiu luata in ras: "Ha!Uite-o si pe aia, plodoaica aia regimentata politic careia i se spune ce sa faca si ce sa zica(scrie), aia care e pro Causescu si comunism.Plodiaca aia tampita care nu stie ce vrea de la viata si spera sa gaseasca incurajare pe un amarat de blog.!!!" Imi asum toate comentariile pentru simplu fapt ca sunt un om care, desi inca se poate spune ca sunt un copil imatur, stiu ce vreau de la viata si inteleg ca omul are pareri diferite despre lucruri diferite si nu toata lumea poate fi de acord cu ceea ce spun sau scriu:)!
    

9 comentarii:

  1. Pe timpul lui Ceausescu NU s-a murit de foame, chiar daca rationarea exista, nu s-a murit de foame orice ar zice toti indoctrinatii plini de clisee si stereotip-uri. Imi place faptul k te critici singura in satira, dar sa stii, am citit multe blog-uri care sunt lipsite de orice sens, al tau e altfel. Credeam k eu st nationalist dar tu ma intreci pe mne de 2 ori :P. Si apropo dak tot e despre Ceausescu, stiai k avea cizme cu incalzire la talpa??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Multumesc frumos, ma bucur ca ai o parerea buna despre blog, iar in legatura cu cizmele cu incalzire la talpa..e destul de interesant:))

      Ștergere
  2. asa cum era pe timpul lu nea' Nicu ...energia electrica cu portia ...adik dupa 9 seara nu aveai si erai obligat sa intri in casa la aceeasi ora era mancare ,un loc de munk si o casa ....erau toate cu portia dar avea toata lumea.....pe timpul acela tara era impartita in 3 categorii....clasa de sus ,de mijloc si de jos . Acum este clasa de sus..PARLAMENTARII si clasa de jos TOT POPORUL ROMAN.....totusi o diferenta este...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da..este o diferenta..eu m`am referit STRICT la faptul ca lumea avea un loc de munca si o casa..e adevarat ca nu aveau lumina si tv, sau mai stiu eu ce, dar macar aveau unde dormi..in schimb, si acum sunt oameni care nu au lumina, din simplu fapt ca nu isi pot permite sa plateasca...sunt multe diferente atunci-acum, dar si asemanari intr-o oarecare masura..parerea mea:)

      Ștergere
  3. dupa niste documentari, de curiozitate sa vad cui faci tu propaganda politica, ups sa aflu ca esti la PC, partid a lu durbaca.
    De asta ridici tu in slavi pe ceausescu fostul sef al sefului tau. Asta va invata la partid Durbaca ca ceausescu a fost cel mai bun si cel mai tare ! PACAT de tinerii din ziua de azi care sunt influentati de liderii comunisti dinainte de 89, ex durbaca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba, oricine ai fi, date drek tu. Tu in infinita ta intelepciune ai impresia k toata lumea e ceausista, din asta reiese k tu esti vreoun Basist care pupi in bas tu in infinita ta intelepciune...tu in primu rand nu cunosti fata asta, eu da ;) iar in al 2-lea rand mi se pare k oricine vorbeste despre ceausescu este comunist dupa principiile tale complet dezaxate. Ce nu ti se pare corect ce a spus ea in textul de sus? ti se pare mai bine decat pe vremea lu ceausescu? daca suntem realisti suntem automat si comunisti? sau esti tu mai prost asa de felul tau???

      Ștergere
    2. Auzi la el, dupa niste documentari. Te-ai uitat la profilul ei de facebook si gata, zici ca te-ai documentat. Tu te suporti cat de penibil esti?

      Ștergere
    3. Da..fac parte dintr-un partid politic si nu imi este absolut deloc rusine sa recunosc acest lucru..Sustin EUGEN DURBACA, sustin TINERII, sustin SCHIMBAREA..Schimbarea suntem noi, tinerii, toti tinerii din Romania, nu neaparat tinerii dintr`un anumit partid politic..Noi putem schimba ceva in tara asta..dar daca avem mentalitate ca a ta..e clar ca nu vom putea face nimic...Nu te cunosc, nu stiu cine esti, sau cum gandesti.Toti sefii de partide sunt batrani, si "comunisti"..dar cat timp vor mai fii?cine urmeaza?Noi tineretul..asa ca sincer..nu prea vad legatura..daca doresti sa imi spui cine esti, vorbim mai pe larg pe messenger despre acest subiect:)

      Ștergere