vineri, 20 ianuarie 2012

Politica...

     In ultimul timp am cam fost prinsa in politica..am tot scris despre politica, dar am si discutat despre ea. Da, recunosc ca fac parte dintr-un partid politic, si anume PC, organizatia de tineret. Sustin  TINERII, sustin SCHIMBAREA!! Imi place politica, chiar ma pasioneaza, imi place sa lucrez cu oamenii, imi place sa socializez (tocmai de aceea mi-am facut un blog, de aceea am si facebook). Vreau sa fac politica pe viitor si stiu ca voi fi judecata pentru asta.
     Da, e adevarat ca am doar 17 ani, sunt o pustoaica la inceputul vietii. Se poate spune ca sunt o fata care nu stie ce vrea de la viata, dar eu stiu ce vreau de la viata. Am un scop in viata si  principii bine stabilite. Stiu ca poate parea stupid, dar asa este.
     Politica a inceput sa imi placa datorita tinerilor conservatori. In grupul lor am descoperit atat de multe lucruri, oameni atat de diferiti, dar totusi un grup bine inchegat care se ajuta reciproc. Oameni atat de diferiti, dar care totusi au acelasi scop. Cu totii ne dorim schimbarea si luptam pentru a o obtine. Cu cat suntem mai multi, cu atat suntem mai puternici! E adevarat ca presedintele organizatiei este EUGEN DURBACA, omul care a fost si primar in urma cu ceva ani in Galati, si a lasat ceva vizibil si astazi in oras (cum e centura orasului, sau parcul de la ultimul leu), dar faptul ca el este un domn  mai in varsta nu inseamna ca are o mentalitate comunista, o mentailtate care sa ne-o transmita si noua, ba din contra.
     Nu mi-am facut un blog politic, e un blog cu de toate..scriu ce simt. Cine vrea sa citeasca bine, cine nu, nu. Cine ma apreciaza bine, cine nu, asta este. Sunt constienta ca nu pot multumi pe toata lumea. Imi asum atat laudele, cat si injuriile si parerile contra a ceea ce scriu.
     P.S: Imi asum in continuare toate comentariile pro si contra postarilor mele, dar doresc macar sa va semnati cu un nume, nu cu anonim:)!

4 comentarii: