vineri, 25 martie 2011

Am nevoie de tine...

     Nu am mai scris de mult,e adevarat,dar am vrut sa iau o pauza,sa me debransez de tot,de lume,de blog,de mine..Am vrut sa ma reculeg,sa`mi pun ordine in ganduri,sa reflectez la viata mea,la persoanele care imi fac sau nu viata mai frumoasa,la prieteni,si tot asa..Cred ca mi`a facut bine aceasta "evadare",m`am regasit pe mine,mi`am regasit prietenii..
     Am avut o perioada mai dificila,am plans destul de mult,m`am gandit,am ajuns la concluzii,am luat decizii.Nu stiu cat de bune au fost sau nu acele decizii,dar le`am luat.O persoana,acum mult mult mult mai apropiata sufletului meu mi`a dat mult de gandit,m`a facut sa relizez ca "a da unei persoane o a doua sansa inseamna foarte mult si pentru noi,cei care oferim acea sansa,dar si pentru cel ce o primeste".Sper sa nu regret ca am facut asta.
     In toata aceasta invalmaseala de ganduri am mai descoperit ca in persoane la care nu ne`am fi asteptat,putem gasi un umar pe care poti plange,pe care te poti descarca.["70% se bucura de raul tau,19% nu le pasa,iar 1% te asculta si te sprijina,..ei au fost acel 1%<3].
     Am nevoie de o imbratisare,de o incurajare,de sinceritate,de incredere..Am nevoie de tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu