sâmbătă, 5 martie 2011

Mai bine...

   
A inceput primavara!Pe 4 martie a fost baba mea:).A fost o zi superba in comparatie cu cea de anu` trecut.A fost o vreme placuta,razele soarelui imi gadilau fata,am zambit,am fost cat de cat fericita,am incercat sa tin deoparte problemele,macar pentru o zi si a fost bine!
     Azi este 5 martie,si este a doua zi consecutiva in care am fost cu zambetul pe buze.M`am simtit libera,parca as fi evedat de tot stresul ce imi retinea zambetul.Azi am simtit din nou ca iubesc,ca am persoane care nu m`au uitat,mi`am dat seama ca inca mai stiu si pot sa zambesc.Poate la buna mea stare de spirit a contribuit si ziua frumoasa de afara,soare,vreme calduta...
     Vreau din nou vara,vreau sa evadez din "jungla" stresului,vreau sa fiu libera,sa hoinaresc faleza ore in sir,sa ma plimb,sa cant cu nebuna mea,sa tipam de fericire....


"Exist, respir, zambesc , iubesc , cred, sper, 
doresc , visez, caut, lupt, continui, 
inving, ascult, privesc, admir , ignor."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu