duminică, 20 martie 2011

Leapsa:x


1.      Cel mai de preţ lucru: familia si prietenii:x
2.      Când sunt supărat: plang,ascult melodii tristeL
3.      Cea mai frumoasă vacanţă: in Greciaa:x
4.      Când vreau să mă relaxez: ascult muzica vesela,ma plimb,stau cu prietenii,ma uit la un film bun!
5.      Alte locuri unde aş trăi: Grecia,Egipt,Franta,Italia,Spania,Americaa:x..
6.      Cel mai fericit am fost: in copilarie..
7.      Nu spun nu propunerii: de a incerca orice.
8.      Mă feresc de: “prieteni”,oameni,rautate.
9.      Am emoţii când: cand ma napadesc amintirile!
10. Regret că: nu sunt mai distanta de rautatea oamenilor.
11. Nu aş renunţa niciodată la: prieteni,familie si unii ursuleti de plus:d.
12. Cei mai buni prieteni: mama si tata.
13. Mă enervez când: ma contrazic cu cineva si am dreptate,cand sunt mintita.
14. O zi perfectă: cand zambesc sincer,cand sunt cu cei care ma iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu