vineri, 11 martie 2011

Leapsaaa:x

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
    Cand am intrat la liceu.

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
    Cred ca pe parinti!

3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
   :-?? Sa spuna ceilalti.

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
    Ca vorbesc prea mult si ca ma contrazic cand stiu ca am dreptate:d

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
    Nu consider ca banii aduc fericirea,implicit nu stiu ce as face asa groaznic pentru bani!

6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
     De la tata incapatanarea,iar de la mama bunatatea![Astea sunt in principal:d]

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
    :-??

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
    Ohooo…Nu dau nume,dar oricum,in viziunea mea,niste persoane proaste nu sunt cele care nu stiu carte!

 9 Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
    Sunetul de la bormasina:-L

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
      La mai multe,dar cel mai emotionata am fost atunci cand am terminat clasa a 8-a sic and am aflat la ce liceu am intrat.

11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
      Fericireaaa:x

12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
        La serbare la gradinita cand am uitat poezia:”>

13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
     In fata mortii…

14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
       Cand adevarul crea multa suferinta;-<

15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?
      As vrea sa ma schimb eu,sa fiu mai indiferenta fata de ceea ce se intampla in jurul meu,sa fiu si mai intelegatoare,mai calma.

16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
      Cu prietenele si cu mama.

17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
      Am treaba!

18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
      Sa ma minta,sa ma tradeze!

19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
      Rabdarea..:x

20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
     Un ursulet de la mamaiee:x

21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
      Pe mama,pe cei doi prieteni ai meiJ..si pe iubii;x

22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
     De “prieteni”

23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
     Hmm..in general imi place sa dezbat mai multe teme,darn u am una anume..

24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
      Fericirea,copilaria…

25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
      Multi nu ma intelege,uneori nici eu nu ma inteleg…

26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
      ZambetJ

27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
       In familie,iar cand spun familie,ma refer si la prietenii,iubit si tot asa..

28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
      :-??...”Ai ochii superbii!!”

29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
      In general prietenii[cei care sunt prieteni] si unii colegiJ[intra la categoria prieteni!

30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
      Pentru intelegere,fericire,ajutor la scoala,liniste sufleteasca..

31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
       Nu ma las influentata;)

32. Care a fost primul tău vis împlinit?
       Am intrat la Racovita..[Desi acum nu mai sunt asa incantata;)):d]

33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
     14-15 ani

34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
       Internetul:x

35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
       Hmm..mai mult de un sarut nu cred:-?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu