marți, 8 mai 2012

Modele de urmat!

     In viata de zi cu zi, fiecare om are un model: in familie, printre prieteni, profesori sau printre persoanele publice. Si eu am un model in viata, chiar mai multe.
    Pe langa familia mea, care este clar un model de urmat pentru mine, am avut ocazia sa cunosc niste persoane deosebite printre profesorii mei, profesori care pot fi numiti intr-adevar OAMENI. Am descoperit in ei lucruri care nu le detine ori-si-cine.
    D-na prof. Jane-Mary Scarlat- Doamna de limba romana din scoala generala. O persoane mereu cu zambetul pe buze, cu simtul umorului foarte dezvoltat, dar care totodata m-a facut sa iubesc materia predata de dumneaei.
    D-na Butoi Sanda si d-na Tulus: Ambele profesoare mi-au fost diriginte si au demonstrat ca in ciuda tuturor "vorbelor", dansele sunt niste doamne adevarate, care mi-au daruit tot ce au putut pentru a reusi sa ramana in amintirea mea.  
    D-na Nenu Camelia: Profesoara de istorie (LER) si directoarea Palatului Copilului este o persoana deosebita. In ciuda incercarilor grele prin care a trecut, reuseste in continuare sa zambeasca si sa se daruiasca meseriei sale..Stie sa se faca placuta si iubita de elevi.
    Sunt atatea persoane minunate in viata mea de la care am cate ceva de invatat, incat, daca as spune cate ceva despre fiecare, nu as avea timp sa termin de scris in 2 zile.
     Va multumesc stimati profesori: Jane-Mary Scarlat, Butoi Sanda, d-na Tulus, Nenu Camelia, Constantin Mariana(LER), Imparatu Camelia (LER), Caldararu Nicolae(Sc.nr 11), Toader Rodica(Sc.11), Voinea Georgeta, etc.

Un comentariu: