miercuri, 23 mai 2012

Stiu...

Ştiu că de multe ori am dezamăgit persoanele care aveau încredere în mine.
Ştiu că de multe ori am tăcut când ceilalţi se aşteptau să vorbesc.
Ştiu că de multe ori am preferat să privesc într-o parte decât să privesc înainte.
Ştiu că de multe ori am plecat când era nevoie de mine.
Ştiu că de multe ori am făcut să plângă persoane dragi.
... Ştiu că de multe ori am preferat singurătatea decât compania prietenilor.
Ştiu că de multe ori nu m-am întors înapoi la cel care aştepta să o fac.
Ştiu că de multe ori spun lucruri de care apoi îmi pare rău.
Ştiu că de multe ori nu sunt tocmai cea mai bună prietenă.
Ştiu că de multe ori cad la pământ pentru că nu mai rezist dar tot de-atâtea ori mă ridic.

Ştiu că de multe ori nu ştiu nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu