marți, 29 mai 2012

Te tin aproapee...

Tu ai fost singuru` care mereu, mereu m-ai ajutat,
M-ai salvat atunci cand am simtit ca lacrimile m-au innecat
Au fost momente, grele peste care am trecut
Fara tine, langa mine, sigur nu as fi putut
In continuare te tin aproape,ca la inceput
Esti mangaierea, vina , care mi-a placut
 Ce aveam de mult, avem si-acum dar mai intens
O prietenie stransa si-un suflet imens
Eram copii si legam ceva ce poate nu credeam ca va ajunge departe
Am trecut prin toate, pe zi sau noapte,
Oricand putem spune ca: "ne stim din totdeauna!"
In momente grele ne-am intins unu-altuia mana
Si au fost diverse momente prin care am trecut
Diverse sentimente, le-am impartasit de la-nceput
Si iata-ne acum, niste copii avem un vis
Noua ne-am promis ca vom reusi
Si am scris aceste randuri pentru cei ce sunt romani
Sau vor fi prietenii, la care tii pana viata se va sfarsii
Stii cum poate sa fie sentimentu de prietenie:
O siguranta, un refugiu pentru vesnicie
Nu e doar armonie, ca nu suntem in povesti
Chiar daca ne mai certam,ne impacam in timp ce clipesti
 Sunt momente-n care ai nevoie de o mangaiere
Sunt momente-n care plangi ,si-ai vrea sa simti placere
E bine sa stii ca e cineva care sa-ti fie mereu aproape
O mana care sa te ridice cand simti ca treci prin diferite etape 
Care simti ca te doboaraa....
E bine sa sti ca e cineva care face durerea sa nu mai doara...
Te face sa zambesti un prieten scos din file de povesti,
Ca o carte deschisa pe care poti cu usurinta s-o citesti
Nu e intamplator, un suflet ce iti promite,
RESPECT, AJUTOR, prin fapte, nu prin cuvinte
Fie c-am plans sau ca am zambit ,mereu am fost de nedespartit
Dar eu intotdeauna te-am ascultat,
Peste tot sa trec, am reusit
.....
Au fost momente, grele peste care am trecut
Fara tine, langa mine, sigur nu as fi putut
In continuare te tin aproape,ca la inceput
Esti mangaierea, vina , care mï-a placut ...

 

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Apropo . Ce mai faci , mai Alinaa :o3 ? >:D< . Vreau sa mai vorbim . Hai pupii :*

      Ștergere
    2. Vorbim vorbim, doar ca eu intru cam rar pe mess:-*

      Ștergere
  2. Nu e nici o problema . Iti las eu un mesaj , ca aici nu putem vorbi . Te-am pupat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Da nu e nici o problema . Iti las eu un mesaj , ca nu putem vorbi aici . Te-am pupat >:d< .

    RăspundețiȘtergere