joi, 23 iunie 2011

Batranete haine grele!

     Batranii..Niste persoane cu scoala vietii, niste persoane, aparent fara sprijin, neajutorate! Neajutorate pe naiba!Am trait ieri ceva ce nu am crezut ca o voi pati vreo-data!
     Eram afara cu niste prieteni, stateam frumos pe banca pe la Bingo pe undeva..vorbeam, am facut paparuda, chestii de vara care le face orice adolescent! Cand ne era si noua lumea mai draga...Hop! apare-o baba cu un bat (cam mare si cam gros:))), si a inceput sa tipe sa plecam blah blah:-@ , dar eu..incapatanata nu m-am ridicat, si vine frumos si-mi da un bat de-ala peste picior ( tin sa precizez ca eram proaspat venita de la plaja!)! In momentul acela simtem ca innebunesc de nervi si de usturime! Imi venea sa ii zic cate ceva dulce..dar mi-am adus aminte ca suntem in toiul postului! M-am abtinut de la vorbe dulci, dar am intrebat-o de ce a dat si alte alea, la care un raspuns sec: "Ca stai jos!"M`am calmat eu..dar baietii cu care eram, printre care si Claudiu, au avut o reactie la care nu m-am asteptat..sincer, am crezut ca o bat pe batranica aceea "fara aparare"!
     Dupa ce spiritele se incinsese-ra de-a dreptu` vine un domn si incearca sa ne calmeze.Intreaba ce s-a intamplat, iar eu am raspuns ca a dat in mine pentru ca stateam pe banca, iar baba a inceput sa urle cat o tineau plamanii ca vezi draga-Doamne eu sunt cea care a sarit la bataie, ca era sa o omor.Nesimtirea ei m-a uimit..La varsta ei mintea in halul acela..Am ramas pe moment fara cuvinte, insa dupa ce am realizat ceea ce a zis, mi-am iesit din minti! Intr-un final ne-am calmat, dar m-am lecuit, nu mai am mila si respect pentru mosi si babe, in afara de bunicii mei si acele persoane care intr-adevar merita respect, desi sunt putine!

7 comentarii:

  1. lasa ca si eu azi am avut o intamplare nefericita cu un mos...
    eram pe o banca in tiglina, pe langa parcul ala de mosi...
    in spatele bancii, 2 doze de bere, si una de cola...
    cand sa ne ridicam sa plecam, iese un mos la un geam, si incepe sa strige la noi: aaa, ca cik, sunteti niste betivi, ca la 15 ani beti ca la 30, ca nu stit sa pastrati curatenia... si chestii d'astea... ce sa.i explici uni mos (unde-i CocaCola) ca noi pur si simplu am stat acolo sa ne odihnim, si ca nu am baut noi...si ne-a amenintat el ca suna la politie ca cik am baut, daca nu strangem cutiile alea de bere:-@:-@... si s.a dus unu si le.a luat...
    da faza e ca noi nici macar nu am facut galagie, era ora 19:30... si ma rog...

    Alin

    RăspundețiȘtergere
  2. Te inteleg perfect...Si stai asa ca e abia inceputu`...Noi in continuare o sa stam pe banci, si poate chiar vom face galagie..deci certurile is de abia la inceput:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut parte acum ceva timp de un dement de mos care a aruncat pe noi cu o oala cu apa..noroc ca era rece ca dak era clocotita sigur il clocoteam si noi pe el cand il prindeam ;))...daca se stiu ca sunt screlozati ar trebui sa aiba ciocu mai mic...oricum nu lasa specimenele astea sa va strice distractia,ei isi tocesc gura voi va traiti viata :P

    Florin

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este Florin..Din contra..pe noi ne amuza teribil cum se agita ei...Pana la un punct suportam si noi..dar dupa ce trec cateva zile..tot ne amuzam pe baza situatiei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori batranii sunt interpretati gresit zic eu, inteleg faza cu baba isterica, desigur ce a facut ea e destul de deplasat dar batranii intotdeauna se comporta direct proportional cu viata pe care au avut-o in tinerete. Daca au avut o tinerete plina de stres, griji, probleme, o viatza plina de ROMANIA, ei tind sa fie foarte ciudati la batranete si tind sa dezvolte boala numita scleroza, stii tu, cand sunt ei agresivi. Eu cel putin am un caz in familie destul de concret, bunica mea, are 70 de ani. Ea nu are scleroza dar nervii ei nu mai sunt cum erau odata. Iar o a 2-a observatie e ca aceste chestii urate din tinerete, cumva reduc capacitatea de gandire a respectivului/respectivei la batranete si desigur, ei tind sa actioneze fara sa gandeasca intai, psihologia umana e foarte ciudata, dar logica in anumite aspecte. Desigur, altii pot foarte bine sa fie doar aroganti, fara nici un fel de probleme

    RăspundețiȘtergere