duminică, 19 iunie 2011

Desenele animate!

     Stateam zilele trecute pe `net si mi-am zis sa ma uit la niste desene animate!Pur si simplu..asa am simtit! Am avut un gol in stomac, trebuie sa recunosc..Ma treceau fiorii cand imi reminteam de Scoby Doo, Familia Flinstone, Viata cu Louie si multe altele...ma simteam din nou copil.
     Cred ca fiecare din noi se regaseste in cel putin un desen animat si mai stiu ca fiecare dintre noi, uneori ne mai uitam la desene animate..de dragul vremurilor bune! Da..recunosc..si eu ma uit uneori la Jonas Brothers, Camp Rock sau oricare din filmele Disney, dar nu le pot compara in niciun caz cu Tom&Jerry, sau Spioanele.. Laboratorul lui Dexter, Fetitele Power Puff si lista poate continua.. Imi pare rau ca multe dintre ele nu mai sunt acum televizate, dar tocmai de aceea traiasca YOUTUBE:x!
     Voua ce desene animate v-au placut in copilarie?

Un comentariu:

  1. Viata cu Louie
    Inspector Gadget
    Gemenii Cramp
    Copiii de la clasa 402
    Ce-i cu Andy
    Scooby Doo
    Lumea lui Bobby

    F. :P

    RăspundețiȘtergere