joi, 2 iunie 2011

Leapsa "dezvaluirii"

   Am luat aceasta leapsa de la "Roua diminetii"!
 1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...
    Ma numesc Alina si am 16 ani!
 2. Ai porecle? Care?
    Alinush:-?
 3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
     Dj Aligator-Close to you
     Cascada-Everytime you tuch
     VH2-Daca n-ai iubi
     Voltaj-Crede
     Florin Chilian-Zece
4.Ai animal de casa? Care?
     Am avut papagali, broasca testoasa si niste pestisoriii:d..Am avut;))
5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
     Chiar nu m-am gandit...:-?
6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
      Daca n-ai iubiii, n-ai intelege ce-nseamna o raza de soare..Daca n-ai iubiii..In alb si negru-ai trai fara un stro de culoare...(VH2-Daca n-ai iubi..)
7. Desenul animat preferat din copilarie:
     Familia Flinstone
8. Iti place inghetata?
     Da;))
9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
    Emma Nicole
10. Zi-mi un banc!
     BANC! :d
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu