vineri, 10 iunie 2011

Fara titlu`..

     Nu mai stiu ce sa cred..Toata viata mea e o minciuna?Sunt inconjurata doar de minciuna, falsitate, ipocrizie, gelozie?Sunt si exceptii, dar ma refer in general..Totul e fals?Abstract?Prefer adevarul, desi de cele mai multe ori doare!
     Nu vreau sa mai las pe nimeni sa-si bata joc de mine..Nu vreau sa ma razbun, ci doar sa platesc cu aceiasi moneda!
     Da, zile negre..cred ca fiecare mai are cate o zi proasta, (cum am eu azi) dar totusi sunt fericita, desi nu m-am putut abtine de la cateva lacrimi, sunt ok, si increzatoare ca vor fi zile si mai bune!
     Indiferent de ceea ce se intampla in jurul meu, incep sa fiu mai bine!Roata incepe sa se intoarca!Usor usor, Alina revine la ceea ce a fost candva..Stiu ca vara asta va fi speciala pentru mine!Simt ca totul de lamureste, ca se clarifica iar eu ajung pe linia de plutire!Incep sa zambesc sincer, si Doamne! e atat de frumos, parca uitasem sa zambesc, sa iubesc, sa traiesc cu adevarat!
    
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu