joi, 16 iunie 2011

Summer!

     A mai trecut un an de scoala..Am terminat si clasa a IX-a! Nu-mi vine sa cred ce repede trece timpul.Parca ieri tremuram de emotie ca intru in colectiv nou, profesori noi, etc. A fost un an frumos, plin de peripetii, de emotii, de plansete, de zambete.
     Iar acum a venit si mult-asteptata vacanta! Am atatea planuri, atatea vise de indeplinit! Am o groaza de idei trasnite pe care vreau sa le pun in practica vacanta aceasta. Vreau sa profit la maxim de fiecare minut, sa ma distrez continuu, sa nu tin cont de ploaie sau soare, sa devin dependenta de zambet, sa fumez numai fericire, sa mananc numai iubire si sa ma imbat cu bucurie! Stiu ca vara aceasta va fi speciala, nu stiu din ce cauza, dar stiu ca asa va fi...
     Va doresc tuturor o vara plina de peripetii, o vara asa cum va doriti!

In vara asta fac tot ce-mi trece prin cap
Vreau sa v-aud cum strigati
Nu incetati sa va distrati

2 comentarii:

  1. Nici mie nu-mi vine sa cred ca am term a IX'a. Nu realizez si punct.
    Sper sa reusesti tot ce ti-ai propus pt vacanta :*

    RăspundețiȘtergere