marți, 28 decembrie 2010

...

     In viata defapt nimeni nu te cunoaste,dar toti te judeca.Nici macar tu nu stii cum esti defapt,pentru ca atunci cand esti intr`un anturaj gresit,privesti lucrurile din punctul lor de vedere,nu din perspectiva ta!Nu poti avea incredere nici in "acel prieten" pentru are ai fi dat totul.
     De ce fiecare cand cineva are nevoie de ceva,apeleaza la mine,dar cand eu doresc macar o vorba de incurajare sau o imbratisare calda toti se fac ca ploua,eventual isi arata adevarata fata.Nu vreau sa ma exprim gresit,imi place sa`mi ajut apropiatii,chiar daca asta inseamna multe eforturi,daca pot,cu mare drag.Ceea ce ma deranjeaza de fapt este falsitatea celor din jur.Urasc oamenii cu doua fete sau oamenii mincinosi,ii detest.Dar observ in jurul meu din ce in ce mai multi cu aceste insusiri.
     Recunosc,am gresit mult la viata mea,ca fiecare om de altfel,dar nu stiu daca le`am gresit atat de mult persoanelor in cauza.Poate din cauza felului meu de a fi,din cauza ca ma implic,pun suflet, sufar mai mult decat ar trebui.Oare daca as fi mai rece ar fi altfel?M`ar ajuta?As putea sa ma distantez mai mult de realitate?
     Uneori imi doresc sa fiu din nou copil,sa nu am griji,suparari,sa vad viata doar in culori vesele,sa stiu ca exsita Mos Craciun,sa cred in prietenie adevarata!Imi pare rau ca nu m`am bucurat la timp de copilaria mea,imi doream sa cresc,sa fiu mare,sa iau viata`n piept,dar atunci nu stiam cat de cruda e viata.


[Chiar nu stiu de ce am scris aceasta postare..dar ce stiu cert este ca m`am descarcat!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu