miercuri, 22 decembrie 2010

Pentru o persoana draga mie..

     Tristete...?...De ce trebuie sa plangem?De ce trebuie sa suferim?De ce acum?De ce nu avem raspunsuri la intrebari?Vin sarbatorile..Craciunul,in perceptia mea este o sarbatoare vesela..In care fericirea si bucuria predomina.De ce sa fim trisiti?
     Dupa parerea mea..toate in viata se intampla cu un scop...Totul este scris undeva sus..fiecare are o stea norocoasa..si eu o am pe a mea..si tu..si cel de langa tine..Toti!Nimic nu este intamplator in viata.Exemple concrete?Hmm..am multe!:)Dumnezeu iti ia anumite persoane pentru a`ti darui altele..asa mi s`a intamplat mie.Depasim obstacole pentru a deveni mai puternici.Ne apar in cale persoane false,dar cu ajutorul lor le vom aprecia mai tarziu pe cele care intr`adevar merita.
     Poate totul acum pare un capat de lume.Ti se pare ca totul s`a sfarsit,ca nu mai exista fericire,prietenie,dragoste.Dar toate acestea stau bine ascunse si apar la momentul oportun.Acum suntem tineri,viata ne joaca multe feste,trebuie sa ne bucuram de copilarie acum cat mai este,pentru ca o sa tanjim mult dupa ea.

     Acum in prag de sarbatoare,vreau sa stii ca indiferent de deznodamant,iti voi fi alaturi,pentru ca esti o persoana deosebita,meriti mai mult de cat ti`a fost oferit pana acum,dar cum spuneam si mai sus,nimic nu este intamplator..si candva va rasari soarele si pe strada ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu