miercuri, 29 decembrie 2010

Eu!


Nu vreau să fiu un exemplu, niciodata n-am vrut. Nu vreau să ies în evidenţă râzând cel mai tare sau fiind fata căreia îi e frică de singurătate. Nu vreau să umplu liniştea cuiva. Vreau doar să fiu eu, aşa cum am învăţat să fiu mereu. Să merg în pas alergător . Să mă port copilăreşte . Sa ţip când mă enervez . Să mi se umfle vena de pe frunte cănd mă supăr . Să fiu o idioată notorie câteodată . Să fiu excesiv de corectă şi exigentă şi mai ales să îmi permit să spun adevărul chiar dacă oamenii de lângă mine mă judecă pentru asta . Nu ştiu să desenez ori să pictez. N-am avut niciodată talent. Şi mereu m-am ofticat pentru asta. Ar fi fost mult mai uşor să vă arăt visurile şi lumea mea interioară. Lumea mea plină de culori şi peisaje suprarealiste şi supradimesionale. Am foarte mulţi oameni în jurul meu doar pentru că reuşesc să îi fac să viseze. Sau să-şi permită ei lor să viseze. Sunt .. precum covorul lui Alladin. Nu trebuie decât să mă iei de mână, să faci un pas şi să crezi în mine. Apoi închizi ochii şi te duc exact acolo unde vrei, sau unde vreau. Îmi iau pensula plină de culori şi lipsită de talent şi măzgălesc ce nu-ţi permiţi să vezi. Chiar dacă pare un mare kitch te fac să zâmbeşti. Sunt micul spiriduş care după ce te zăpăceşte de cap cu miile de cuvinte pe care le emite pe minut, dă din vârful fesului şi te face să visezi în culori într-o lume alb negru. Sunt nebună. Stiu . Nu e nici o noutate . 

Candva 8->:
Am tipat si am sarit de fericire
Am plans cand sufletul zambea sh am ras cand inima`mi plangea
Am dat telefoane doar pt a asculta o anumita voce
Am facut multe greseli de neiertat,dar iertate intr`un final:-j:D
Am incercat sa uit anumite persoane...[Ochii kre nu se vad se Oitha:-j]
M`am simtit in plus acolo unde candva eram totul..:(
Am crezut in falsitatea celor din jur
Am dat sfaturi...:-?
Am vrut sa uit tot ce'a durut • Sa intorc pagina si sa spun: A trecut, • Nu'mi pasa ce'a fost candva • Sunt alta acum • Si alta e viatsa mea

 

3 comentarii: