vineri, 24 decembrie 2010

♥Un ajun ca in povesti!♥

     Buna la Mos Ajun!

     A venit si ajunul mult asteptatului Craciun!Un ajun aglomerat din toate punctele de vedere.Plin de colinde,de colindatori,de prieteni,de cadouri,de zambete,de fericiree..de emotie..de dragoste.Am petrecut o zi perfecta.Am primit multe cadouri-va multumesc pentru cadouri..stiu ca au fost din suflet si asta conteza cel mai mult,am facut multe cadouri-daruite tot din suflet,a fost ceva simbolic..[sper sa va aduca aminte de mine:D:)] 
     Asta` seara vine batranelu` acela cu barba alba si stufoasa ce aduce daruri la copii cuminti!Banuiesc ca ati fost cuminti.Eu recunosc ca anul acesta nu am fost prea cuminte..am fost cam rautacioasa,dar si buna cu cine a meritat.
     Maine este Craciunul!;x..Sarbatoarea de familie..Sper sa fie bine,sa ma distrez,sa ma simt bine alaturi de familie,de prieteni,de iubit!
     Acum merg sa`l astept cuminte pe Mos..Poate se indura si imi aduce si mie ceva ceva acolo:).O seara placuta tuturor>:D<...Si un sincer Craciun fericit!


[P.S:Va las cu o melodie draga sufletului meu..In ton si cu sarbatoarea:)]
http://www.youtube.com/watch?v=ds6oTHYmqRc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu