marți, 28 decembrie 2010

Trag linie?!

     Inca un an trecut,inca o schimbare,inca o suta de framantari si conflicte adolescentine,inca o mie de lacrimi,inca un infinit de injurii,inca un an de scoala.
     Alti "prieteni" pierduti,alti prieteni noi,alte principii,alte pretentii,alte lucruri aflate,alte lucruri de aflat,alte suparari,alte barfe,alte zvonuri,alte motive sa cred ca am dreptate,alte alte.
     Aceleasi mentalitati,acelasi stil,aceleasi intrebari,aceleasi vise,aceeasi ambitie,aceleasi dezamagiri,acelasi raset,aceeasi fata,aceiasi Alina.

     ...Marti,28,decembrie...Inca 3 zile..Mai este atat de putin si trece si anul 2010!Azi..Dis`de`dimineata,stateam si priveam pe geam zapada proaspat asternuta peste noapte.Incercam sa`mi deslusesc amintirile..Anul acesta a trecut asa de repede:)!Ratacita printre amintiri,cu chipul imbibat de lacrimi,ma asez in pat,imi iau agenda si astern pe foaie cateva din impresiile acestui an.Descopar ca am invatat multe.Am invatat:
  • ca totul in viata se intampla cu un scop
  • ca exista ingeri
  • ca oricat mi`ar pasa mie,pe altii s`ar putea sa`i doara undeva
  • ca poti pierde increderea, castigata greu, in doar cateva secunde
  • ca orice are doua fete
  • ca exista viata si dupa moarte
  • ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde
  • ca nu trebuie sa te compari cu nimeni 
  • ca persoanele care mi`au facut rau,defapt mi`au facut bine..m`au facut sa am mai multa incredere in mine!
     In principiu a fost un an bun,cel putin pe plan sentimental.In privinta prietenilor a fost acceptabil,mi`am dat seama ca m`am inselat in privinta multora,unora le`am intros spatele desi nu meritau,pe altii i`am ajutat,desi de asemenea nu meritau.Am gresit mult,dar nu pot da timpul inapoi sa mai schimb ceva.Regret..dar in zadar acum!Acum sunt inca tanara,invat sa traiesc!Urmeaza si alte obstacole mai grele in viata..Trebuie sa trec peste.Asa este viata!
     Pentru anul ce vine,nu`mi doresc multe.Doar sanatate pentru mine si cei dragi,fericire si multa dragoste in continuare.Si sper ca pe parcursul noului an sa se remedieze vechile certuri si neintelegeri si sa fie totul frumos,ca inainte.
     Iar voua,cititori ai blogului meu,va doresc sa aveti parte de multa sanatate,fericire si tot ce va doriti!Un an nou mai bun,mai imbelsugat,cu tot ce va doriti!LA MULTI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu