vineri, 24 decembrie 2010

♥Un gand bun pentru fiecare♥

     Oooo..Da..:x..Sarbatoarea preferata: Craciunul:X!..De ce? E sarbatoarea bucuriei,sarbatoare in care familia se reuneste,sarbatoarea gandurilor bune!Multumesc celor care m`au urat si mi`au trimis mesaje,dar multumesc si celor care n`au facut`o!Poate s`au gandit macar,dar asta conteaza mai putin!Am primit urari de la persoane de la care chiar nu m`am asteptat..iar de la altii care eram sigura ca ma vor ura..nu am primit nici un semn de viata..Dar inca mai astept..nu au trecut sarbatorile!
     Si`acum un gand bun pentru fiecare:X:
♥Pentru Claudiu:Te iubesc mult!Un Craciun de basm alaturi de tine:x!Craciun fericit iubirea mea...Sa`ti aduca Mosu` tot ce`ti doresti,si promit ca o sa fac tot posibilul sa`ti ofer toata dragostea mea!Te ador:X.
♥Pentru gasca mea nebunaa\:D/..Pentru Alexi,Alexandra[Ratsa],Lorina,Dani,Vasile,Danuts,Dani[a lu` Getutsaa mah:X],Madi,Elena,Armand,George..:Va iubesc mah>:D<..Sa aveti parte de un Craciun mirific alaturi de cei dragi sufletului vostru,inima sa vi se umple de bucurie,bunatate si voie buna!
♥Pentru gasca mea precedentaa:)-Isa,Diana,Faby,Alin,Iuli,Radu-Sa va bucurati de sarbatori..Sa fiti veseli, cu inima deschisa!Craciun Fericit!>:D<
♥Pentru clasa mea nebuna de la Racovitsaa:x-Va ador tampitseii mei..Un Craiun implinit!Sa ne revedem la anu` mai buni,mai rabdatori[Cu matematica in special:):D]!
♥Pentru fostii mei colegi de la 11:)-In primu` rand imi e foarte dor de voi>:D<..De tampeniile noastre.Amintirile cu voi le voi pastra mereu vii!Va voi iubi mereu..Va doresc din suflet un Craciun fericit alaturi de familie si prieteni!Sa ne revedem mai buni,mai generosi,mai gingasi si mai fericiti!
♥Pentru amici mei de suflet-Pt Ellenne,Christinne,Monique,Raresh,Bibiloii[Se stiee\:d/],Gasca mea tampitha din 16[;))],Andreea(Nasica)...-Un splendid Craciun,asa cum vi`l doriti,alaturi de cine vi`l doriti..Sa fiti fericiti,sa va bucurati de viata,de familie si de prieteni!Merry Christmas:X

     Va urez tuturor un Craciun Fericit alaturi de cei dragi!Zambetul divin al sarbatorilor sa va atinga sufletul bland,sa aveti in inima imaginea celor dragi.Nu va doresc nici masa`mbelsugata,nici multa bogatie,nici viata fara griji sau 1000 de ani,asa ca va doresc sa iubiti si sa fiti iubiti,sa primiti tot ce va doriti,multa fericire multa sanatate!
     Iar acum,in prag de sarbatoare,vreau sa cer iertare celor ce le`am gresit,poate fara vointa!Imi cer scuze pentru vorbele urate,poate aruncate la nervi,sau pentru faptele ce nu`si aveau rostul.Scuzele mele sunt sincere,iar acum,de Craciun,sa`ncercam sa fim mai buni!
     Sarbatori Fericite si un Craciun Fericit!

2 comentarii: