joi, 9 decembrie 2010

Draga Mos Craciun,

A mai trecut un an..Cu bune cu rele...Cred ca cel mai bun lucru anul acesta e ca am descoperit o persoana speciala inimii mele..l`am cunoscut pe Claudiu pe care il iubesc enorm..Au trecut 11 luni si inca il iubesc si il voi iubi mereu:x.Alt lucru interesant intamplat anul acesta este ca am descoperit adevaratii prieteni.Cei care m`au ajutat si inca ma ajuta si doresc pe aceasta cale sa le multumesc.Vreau sa stiti ca mereu veti avea in inima mea un loc aparte.Dar acum sa revin la tema initiala, Mos Craciun...!
In ultimul timp am fost intrebata:"Ce`ti doresti de Craciun? "..Pentru mine este o intrebare capcana.In general imi doresc multe[ca orice om d altfel:D],dar nu pot spune ca de Craciun imi doresc ceva anume.Pentru mine,in general,un cadou ideal[pentru mine tin sa ma repet:D] e de ajuns o felicitare cu un mesaj original,si, eventual o floare.Dar totusi...
Draga Mos Craciun,
Nu doresc sa`ti cer prea multe..Iar ce`ti cer se poate numi ceva abstract..Poate faci loc in desaga ta cu daruri si pentru putina fericire pentru mine,sanatate multa pentru familia mea,si distractie pentru prietenii mei.Imi doresc ca de Craciun,sa stau cu familia in jurul mesei,sa povestim vrute si nevrute.Iar a 2-a zi sa o petrec alaturi de prietenii mei,sa povestim,sa ne amintim si sa ne amuzam de tampeniile din copilaria noastra si nu numai.
Imi doresc un Craciun magnific,de vis,alaturi de cei dragi,iar daca acest lucru se poate numi cadou,nu`mi trebuie nimic mai mult!!!


[P.S.: E prima postare pe blog.Nu stiu cat de inspirata am fost,dar sper sa se aprecieza totusi ca e prima data cand imi scriu gandurile,nu foarte bine definite,intr`un jurnal on`line.Sper,pe parcurs sa vin cu imbunatatiri:)]


Craciun Fericit!!!

Un comentariu: